Menu

تهیه‌کننده Elden Ring به همکاری با کارگردان Pacific Rim علاقه دارد

عنوان بعدی FromSoftware که Elden Ring نام دارد، بسیاری از بازیکنان را هیجان‌زده کرده است نه تنها شاهد گسترش فرمول همیشگی From به یک بازی بزرگ دنیای‌باز هستیم بلکه این پروژه حاصل همکاری دو نابغه یعنی "جورج آر.آر مارتین" و "هیدتاکا میازاکی" می‌باشد.

این احتمال وجود دارد که Elden Ring آخرین پروژه مشترکی آن‌ها با یک مغز متفکر نباشد چرا که به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، چندی پیش "ماسونوری تاکئوچی"، تهیه‌کننده FromSoftware، در گفت و گویی با IGN از میل خود به همکاری‌های آینده صحبت کرد. او در این مصاحبه از گیرمو دل تورو نام برد و به اثر Pacific Rim اشاره کرد. به نظر می‌رسد تاکئوچی علاقه زیادی به این فیلم دارد و دلیل میل به همکاری با چنین کارگردانی شباهت‌های آن به Metal Wolf Chaos نیز می‌باشد.

تاکئوچی در این باره گفت:

"دل تورو Pacific Rim را کارگردانی کرده است و من طرفدار سرسخت فیلم‌های او هستم. او واقعا توانست به شکلی رویکرد انیمه رباتی بچگانه را دریافت کند و آن را به خوبی به شکل یک محیط آینده‌‌گرایانه بزرگسالانه ارائه دهد. ما نیز بر روی Metal Wolf Chaos کار می‌کنیم و داخل این بازی ربات‌‎ها و زره‌های جنگ مختلفی وجود دارد، من فکر می‌کنم همکاری با او سرگرم کننده و جالب خواهد بود."

Elden Ring در سال آینده برای PS4،PC و Xbox One منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟