Menu

گیمپلی Call of Duty: Modern Warfare شامل یک ویژگی قابل توجه خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Infinity Ward، یکی از مسیرهای تکامل یافته برای تجربه Call of Duty: Modern Warfare بر روی PS4،Xbox One و PC، بهبودها،پیشرفت‌های انیمیشنی و اصالت بخشی به اسلحه‌های آن می‌باشد که در برخی موارد باعث شده است ویژگی‌های جالبی برای اولین بار به این سری اضافه شود. سازنده بازی اعلام کرده است، هدف اصلی از این بهبودها ارائه‌ی احساس صحیح و واقع‌گرایانه از سلاح‌های مختلف طراحی شده می‌باشد.

Infinity War در این مورد توضیح داد که شاید در یک نگاه بازی ساده به نظر برسد اما در حقیقت به خوبی به جزئیات آن رسیدگی شده است و Call of Duty جدید واقعاََ به جزئیات مختلف پرداخته تا بازیکنان حس واقعی یک واحد عملیاتی درجه یک در جنگ را داشته باشند. بسیاری از آثار امروزه صنعت گیمینگ واقعگرایانه هستند و داستانی گسترده نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده اما همچنان گیمپلی‌های ضعیف‌تر از سایر المان‎ها باعث تضعیف تجربه می‌شود. هدف سافت ریوبت Modern Warfare جلوگیری از چنین چیزی است.

یکی از ویژگی‌های مهم در بازی Modern Warfare، صداگذاری واقع‌گرایانه آن است. به عنوان مثال، صدای یک گلوله 50cal. وقتی به دیوار برخورد می‌کند در مقایسه با یک کالیبر کوچک‌تر کاملاََ متفاوت خواهد بود. در این میان، تیم Infinity Ward توجه‌ ویژه‌ای به عملکرد سلاح‌های مختلف در دنیای واقعی دارد تا حس واقعگرایانه‌تری به بازیکنان القاء شود.

Infinity Ward در این باره گفت:

"ما لازم دیدیم که افکت‌های مختلفی را برای هدف سلاح‌ها طراحی کنیم، بنابراین قدرت این اسلحه‌ها به هدفی که شلیک می‌کنید منتقل می‌شود. جرقه‌ها،دود،افکت‌ها و … نماینده قدرت سلاحی هستند که در دست دارید، بنابراین همه چیز به افکت‌ها بستگی دارد."

اخیراََ نیز متوجه شدیم ویژگی ADS Realoding(تعویض خشاب در زمان هدفگیری رو به پایین) نیز به بازی اضافه شده و انیمیشن‌های این عمل به خوبی اعمال شده‌اند. به لطف این ویژگی اضافه شده، دیگر در زمان تعویض خشاب هدف را گم نخواهید کرد و همزمان می‌توانید هر دو کار را انجام دهید. از طرفی بسته به تعداد گلوله‌هایی که در هر سلاح جای می‌گیرد، انیمیشن تعویض خشاب(Realod) متفاوت خواهد بود.

نظر شما در این باره چیست؟