Menu

توضیحات کارگردان Gran Turismo در رابطه با نسخه‌ی بعدی این سری

یکی از محبوب‌ترین انحصاری‌های Sony، سری Gran Turismo است که البته در این نسل فقط یک نسخه‌ از این سری منتشر شد و از این رو بسیاری از طرفداران این سری از این موضوع ناراحت شدند. به نظر می‌رسد که Sony و استودویوی Polyphony Digital، سازنده‌ی بازی، برنامه‌های متفاوتی برای این سری در نسل 9 دارند و نسخه‌ی بعدی Gran Turismo هم اکنون مراحل توسعه‌ی خود را پشت سر می‌گذارد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Gamespot، حال اما به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، آقای کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi) کارگردان این سری صحبت‌های جدیدی را در رابطه با آینده‌ی این سری و نسخه‌ی بعدی کرده است.

یامائوچی در این رابطه گفت:

"تمام این تورهای جهانی و سفرهای مختلف به من این امکان را دادند تا بتوانم تاریخچه‌ی غنی این سری را درک کنم. همچنین این تورها باعث شدند تا ما بتوانیم نکته‌ها و مواردی را که می‌خواهیم در بازی آینده اعمال کنیم شناسایی کنیم."

همچنین وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود تایید کرد که نسخه‌ی بعدی این سری در دست توسعه قرار دارد و به زودی اطلاعات جدیدی در این رابطه منتشر خواهد شد. البته وی اعلام نکرد که نسخه‌ی جدید این سری ادامه‌ی Gran Turismo Sport است یا ادامه‌ی Gran Turismo 6. یامائوچی در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت: " من فکر می‌کنم که بازی بعدی ما ترکیبی از گذشته، حال و آینده این سری است و یک Gran Turismo کامل است."

با توجه به شایعات مبنی بر عرضه‌ی کنسول PS5 در تعطیلات 2020، احتمالا نسخه‌ی بعدی Gran Turismo برای این کنسول و سخت افزار جدید منتشر می‌شود. البته یامائوچی این را تایید نکرده است اما این موضوع را نیز عنوان کرده که قدرت بیشتر کنسول باعث بهبود ویژگی‌های بصری بازی و همچنین باعث افزایش کیفیت واقعیت مجازی می‌شود.