Menu

اولین تصاویر رسمی سریال The Witcher لوگو و شخصیت‌های اصلی آن را نشان می‌دهند

سریال اقتباسی The Witcher یکی از مورد انتظارترین سریال‌های سال 2019 می‌باشد که همه منتظر هستند تا ببینند آیا می‌تواند نظر منتقدین و گیمرها را جلب کند یا خیر. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، شبکه‌ی Netflix اولین تصاویر رسمی سریال The Witcher را به اشتراک گذاشته است، سریالی که "هنری کویل" در آن به جای گرالت ایفای نقش می‌کند. تاکنون، تصاویری از پشت صحنه سریال منتشر شده بودند، اما این اولین و بهترین نگاه به کارکترهای اصلی از جمله گرالت، ینیفر و سیری می‌باشد.

همراه با این تصاویر، Netflix اطلاعات مختصری نیز منتشر کرد. این سریال اقتباسی بیشتر بر پایه‌ی کتاب‌های The Witcher می‌باشد تا سری بازی‌ای که توسط CD Projekt Red توسعه یافت و بسیاری از مردم Witcher را بخاطر آن‌ها می‌شناسند. خلاصه‌ای از داستان این سریال به شرح زیر می‌باشد:

"بر اساس پرفروش‌ترین سری کتاب‌های فانتزی، The Witcher داستان حماسی سرنوشت و خانواده می‌باشد. گرالت از ریویا، یک شکارچی یکه و تنها، تقلا می‌کند تا جایگاهش را در دنیایی که انسان‌ها از حیوانات هم شرورتر و فاسدتر هتستند، پیدا کند. اما هنگامی که سرنوشت او را به سوی جادوگری قدرتمند و پرنسسی جوان با رازی خطرناک هدایت می‌کند، این سه تن باید یاد بگیرند تا مشکلات را با کمک یکدیگر از سر راه بردارند."

شما می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زیر تماشا کنید.(جهت مشاهده با کیفیت اصلی بر روی عکس‌ها کلیک کنید).

سریال The Witcher در تاریخی بین اکتبر و دسامبر(مهر تا آذر) امسال منتشر می‌شود و شامل هشت اپیزود یک ساعته می‌شود. لطفا در بخش نظرات دیدگاه خود در مورد تصاویر کارکترهای سریال را به اشتراک بگذارید.