Menu

PS5 نسبت به GTX 1080 کیفیت بهتری ارائه خواهد داد

هنوز به طور رسمی از کنسول PS5 رونمایی نشده است و ما اطلاعات کمی در مورد سخت افزار آن داریم. تعداد زیادی از توسعه دهندگان و سازندگان بازی‌های نسل بعدی قدرت این کنسول را ستایش کرده‌اند و به نظر می‌رسد این کنسول قدرت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

Tum Apisak، کسی که بخاطر لیک بنچ‌مارک‌های مختلف در میان جامعه بازیکنان PC معروف است، اخیراََ اعلام کرده که اولین بنچ‌مارک PS5 منتشر شده و این تحلیل به قدرت عجیب و غریب این دستگاه اشاره دارد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، اخیراََ APU دستگاه PS5 که با نام Gonzalo APU شناخته می‌شود محک زده شده و نتیجه فوق‌العاده‌ای از این بررسی به دست آمده است. بر اساس آمار و ارقام به دست آمده، کنسول PS5 چهار برابر PS4 قدرت دارد و از کارت گرافیک GTX 1080 نیز کیفیت بهتری را ارائه می‌دهد. چنین نتیجه‌ای برای یک کنسول احتمالاََ ارزان قیمت بسیار خوشایند است.

APISAK در توییت جدید خود گفت:

"امتیاز مخفی است و من تنها امتیاز نهایی را می‌بینم: PS4 – به سختی 5000 و Gonzalo – بالای 20000."

همانطور که می‌دانید این ارقام نهایی نیستند و Gonazlo APU نیز هنوز در دست ساخت قرار دارد، بنابراین ممکن است کنسول نهایی و سخت افزار آن دستخوش تغییرات گسترده‌ای شود اما نمی‌توان از این موضوع غافل شد که در حال حاضر تمام اطلاعات بدست آمده از PS5 امیدوار کننده هستند.

ماه گذشته، چندین بیانیه مختف از سوی ژورنالیست‌ها و سازندگان بازی‌های ویدیویی مبنی بر قدرت فوق‌العاده PS5 منتشر شد. برخی از آن‌ها اظهار کردند که این کنسول حتی از Xbox Scarlett نیز قوی‌تر است.

کارگردان سری Yakuza، "توشیهیرو ناگوشی"، ماه گذشته در مورد PS5 بیانیه زیر را منتشر کرد:

"قدرت پردازشی PS5 بی‌نظیر است، بنابراین ما به گیمپلی‌های جدید و متنوع فکر می‌کنیم تا از تمامی پتانسیل آن استفاده کنیم، من واقعا مطمئن نیستم که کدام بخش مکانیکهای حال حاضر باید تغییر کنند."

"اگر شما قدرت آن(PS5) را به گرافیک اختصاص دهید، بهترین چیزی خواهد شد که تاکنون دیده‌ایم و به نظر من، همه در حال فکر کردن به این می‌باشند که به چه طریقی باید از این قدرت استفاده کنند. من هم در حال فکر کردن می‌باشم. مسائلی مانند هوش مصنوعی و چیزهای دیگری وجود دارند که می‌خواهم به آن‌ها فکر کنم."

نظر شما در این باره چیست؟