Menu

طی چند روز آینده آپدیتی منتشر می‌شود که خرابی فایل‌های ذخیره‌ی Crash Team Racing را رفع می‌کند

عنوان محبوب Crash Team Racing مدت زیادی نیست که عرضه شده و به نظر مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفته است. اگرچه، از قرار معلوم باگی در نسخه‌ی PS4 وجود داشته که باعث می‌شده بازیکنان فایل‌های ذخیره شده‌ی خود را از دست بدهند. حالا Activision اظهار کرده راه‌حل این مشکل را تا چند روز دیگر در اختیار هواداران قرار می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در مطلبی که به وسیله وبلاگ رسمی توسط این ناشر غول پیکر بازی‌های ویدئویی ارسال شده، آمده نسخه‌ی PS4 این بازی در 12 تیر ماه پچ می‌شود و تا آن زمان بهتر است بازیکنان از بخش time trials فاصله بگیرند. Activision دلیل روی دادن این مشکل را بیش از اندازه شدن سایز دیتای race ghost بازیکن مطرح کرده.

Beenox، توسعه دهنده‌ی Crash Team Racing: Nitro-Fueled از وجود این مشکل با خبر بوده و درحال حاضر روی رفع کردن آن کار می‌کند. به عنوان یک «معذرت خواهی»، هر کس که به صورت آنلاین از حالا تا 13 تیر مسابقات را به اتمام برساند، 2500 سکه‌ی Wumpa به دست می‌آورد که می‌توان از آن در بخش آیتم‌های شخصی سازی استفاده کرد.

روز منتشر شدن این پچ برای بازی دقیقاً با اولین رویداد آن یعنی Grand Prix event همزمان خواهد بود. طی این رویداد، بازیکنان می‌تواند لوازم تزئینی و شخصیت‌های قابل بازی بیشتری را به وسیله‌ی انجام مسابقه‌های مخصوص به دست آورند.

از بین رفتن فایل‌های ذخیره شده همیشه یک دردسر بزرگ محسوب می‌شود. فعلاً، شاید بهتر باشد تا عرضه‌ی این به روز رسانی به پیشروی خود در بازی ادامه ندهید.