Menu

بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Novigrad عنوان GWENT: The Witcher Card Game عرضه شد

در نهایت انتظار برای انتشار بسته‌ی الحاقی GWENT: The Witcher Card Game به پایان رسید. CD Projekt Red بالاخره رسماً از Novigrad ، بسته‌ی گسترش دهنده‌ای که موارد جذاب بسیاری از جمله Syndicate faction و تعدادی Leaderهای جدید را به بازی اضافه می‌کند پرده‌برداری کرد. علاوه بر تمام این‌ها، یک منبع جدید هم به بازی اضافه می‌شود که به بازیکن اجازه می‌دهد یک کلمه‌ی کلیدی (keyword) تازه را فعال کنند. نیازی به گفتن نیست که طرفداران محتویات جدید بسیاری دریافت خواهند کرد و انتظار برای تجربه‌ی آن هم تا بیش از انتهای ماه طول نخواهد کشید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، در توضیحات این بسته‌ی الحاقی آورده شده؛ «گول ظاهر زیبا و ثروت شهر را نخورید… این مکان تماماً تا مرکز فاسد است. رهبران گروه‌های مجرم سعی در به دست گرفتن کنترل خیابان‌ها دارند و برای این کار از هیچ اقدامی نمی‌هراسند. با اینحال، اتفاقات عجیب و غریب بیشتر و بیشتر روی می‌دهند. باندهایی که زمانی رقیب هم محسوب می‌شدند حالا با یکدیگر کار می‌کنند. هرج و مرج درحال تحول است ولی چرا؟ و مهم‌تر از آن، این تحول قرار است به کجا برسد؟»

در نهایت جزئیات بیشتر درمورد بسته‌ی Novigrad را مشاهده می‌کنید؛

با SYNDICATE آشنا شوید، فکشن جدید GWENT!

انتظار به پایان رسید، Syndicate مرموز بالاخره به عنوان جدیدترین دسته‌ی قابل‌بازی به GWENT اضافه می‌شود! بیش از 90 کارت جدید که نمایندگی قسمت‌های گوناگونی از جهان زیرزمینی Novigrad را تشکیل می‌دهند جمع‌آوری کنید، من جمله 15 کارت میان دسته‌ای که می‌توانید از آن‌ها در داخل دسته‌های پیشین استفاده کنید، سه کارت برای هر کدام.

تحت تقیب‌های NOVIGRAD

پنج رهبر جدید با قابلیت‌های بی‌همتا را معرفی می‌کنیم؛ به وسیله Cleaver ترس و وحشت را به جان دشمنان خود بیاندازید، به عنوان King of Beggars در سایه‌ها و خفا عمل کنید. شهر را به کمک Hemmelfart، کشیش اعظم بی‌رحم شهر از بی‌ایمان‌ها پاکیزه کنید. و این‌ها تازه شروع کار است.

روش‌های جدید برای بازی کردن

خودتان را برای چیزهای بیشتر آماده کنید! بسته‌ی الحاقی Syndicate منابع جدیدی را به نبر اضافه می‌کند… Crowns که به وسلیه‌ی آن‌ها می‌توانید قابلیت‌های قدرتمند کارت‌ها را فعال کنید. برای مثال نگاهی به Grand Inquisitor Helveed داشته باشید.

GWENT: The Witcher Card Game هم‌اکنون برای PC، PlayStation 4 و Xbox One در دسترس است. بسته‌ی الحاقی The Novigrad expansion نیز در 7 تیر ماه منتشر شده و می‌توانید اطلاعات بیشتر درمورد آن را در این لینک مشاهده کنید.