Menu

توسعه‌دهنده‌ی Assassin’s Creed Odyssey: بسیاری از بازی‌های بزرگ دیگر حال‌وهوای تاریک و شوم را سرتاسر داستان دارند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، در یک مصاحبه‌ی منتشر شده در شماره‌ی ۳۲۴ مجله‌ی EGDE، کارگردان داستان‌سرایی مل مک‌کوبری (Mel MacCoubrey) تحقیقاتی که Ubisoft Quebec درمورد ادبیات یونان باستان برای Assassin’s Creed Odyssey انجام داده است را توضیح داد. او همچنین گفت که این بازی آن حال‌وهوای تاریک و شوم را در سرتاسر داستان نخواهد داشت (برخلاف بسیاری از بازی‌های بزرگ دیگر)، بیشتر بخاطر مأموریت‌های فرعی شوخ‌تر و ابتکاری‌تر (مأموریت‌های اصلی جدی‌تر و بیشتر مطابق تاریخ خواهند بود).

"ما تحقیقات زیادی درمورد Oedipus Rex، اودیسه (Odyssey)، چیزهای دیوانه‌واری مانند Lysistrata و اینجور متون شگفت‌آور یونانی انجام دادیم. ما بررسی کردیم که کدامشان از لحاظ ساختاری برای یک بازی جهان‌باز مناسب و سازگار خواهند بود، و اینکه چطور می‌توانیم ساختار یک حماسه‌ی باستانی را با یک تراژدی یونانی با هم آمیخته کنیم، و این کار تأثیر بسیار زیادی بر روی چیزی که شخصیت‌های اصلی از آب درآمدند داشت آن‌ها از درون تراژدی‌ها به این دنیای بزرگ آورده شده‌اند، و شما تمام آن جریانات را برای بار اول از چشمان خودشان خواهید دید.

خیلی مانند دنیایی از تضادهاست علم‌ودانش درحال رشد دربرابر باورهای قدیمی‌تر در خدایان. سفر قهرمان (Hero’s Journey اسم یک مأموریت بازی) نسبتا جدی است، اما وقتی رفتیم به سراغ کار بر روی مأموریت‌ها یا کاراکترهای خارج از آن در جزیره‌ها، مکان‌هایی که «سفر قهرمان» برخورد چندانی با آن‌ها ندارد، توانستیم سرگرمی بیشتری داشته باشیم.

ما بررسی کردیم که آن مکان‌ها به چه چیزی معروف هستند چه زمینه‌هایی برایشان مناسب هستند، تا بتوانیم کاری کنیم که به چشم بیایند، تا وقتی شما دارید در آن‌ها سیاحت می‌کنید با خودتان فکر کنید: «اوه، یعنی قرار است با چه چیزی مواجه شوم؟»

بسیاری از بازی‌های بزرگ خودشان را شدیدا جدی می‌گیرند، و آن حال‌وهوای تاریک و شوم در سرتاسر بازی هست. در طول داستان کشیده شده است، ولی در Assassin’s Creed Odyssey لحظات بزرگی از احساسات، سرخوشی و افسردگی دارید".

عنوان Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ ۱۰ مهر برای XBOX ONE ،PC و PS4 منتشر خواهد شد.