Menu

Sniper Ghost Warrior Contracts بخاطر بازخورد طرفداران از دنیای‌باز بودن فاصله گرفت

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts می‌خواهد به طور همزمان خیلی چیزها باشد، بزرگ‌ترین هدف آن بهترین شبیه‌ساز تک‌تیراندازی شدن در بازار است و از طرفی عدم شباهت به بازی‌های پیشین این سری نیز از مواردی می‌باشد که در ذهن سازندگان قرار دارد. بازی قبلی از این سری، Sniper Ghost Warrior 3، به شدت بر روی دنیای‌باز بودن تاکید داشت اما به نظر می‌رسد سازندگان بازخوردها و اعتراضات طرفداران را شنیده‌اند و سعی دارند از دنیای‌باز بودن فاصله بگیرد و بیشتر به همان شیوه قدیمی سندباکس برگشته و طراحی مرحله را دوباره تغییر دهند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، طراح ارشد مرحله بازی، "دنیل استاوینسکی"، در گفت و گویی با OnlySP نحوه طراحی مرحله و روش جدید پیش گرفته شده را توضیح داد. او در این باره گفت، تیم سازنده در بازی قبلی چیزی را امتحان کردند که مورد توجه طرفداران قرار نگرفت و راضی‌کننده نبود. حال آن‌ها مکانیک‌های مورد علاقه گذشته را بررسی می‌کنند و مواردی که مورد علاقه بازیکنان بوده است را دوباره تعریف خواهند کرد.

او در مصاحبه خود با OnlySP گفت:

"پس از Sniper Ghost Warrior 3، ما بازخوردهای فراوانی از جامعه بازیکنان خود دریافت کردیم. در آن زمان رفتن به دنبال یک دنیای‌باز برای ما به این معنا بود که در دنیایی وسیع فعالیت‌های متفاوت و جذاب تعبیه کنیم. ما احساس می‌کردیم چنین چیزی یک تجربه متفاوت برای بازیکنان خواهد بود اما مورد استقبال قرار نگرفت و نتیجه‌ای معکوس داد. در Contracts ما واقعا می‌خواهیم احساس یک تک‌تیر‌انداز بودن و قرار گرفتن پشت جبهه دشمن را به وجود آوریم و به بازیکنان منتقل کنیم."

Sniper Ghost Warrior Contracts در تاریخ نامعلوم در سال جاری برای سه پلتفرم PC،Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟