Menu

کارگردان Star Wars Jedi: Fallen Order از الهام‌ گیری‌ها و نگرانی‌ها بابت آسان بودن گیم‌پلی می‌گوید

اولین نمایش از Star Wars Jedi: Fallen Order به مانند یک Uncharted متفاوت بود اما استودیوی Respawn همیشه گفته که این بازی فراتر از یک عنوان اکشن خطی است. چنین چیزی در نمایش جدید این بازی هم نشان داده شد ولی همچنان سوالات بسیاری را بی‌پاسخ گذاشت. استیو آسماسن (Stig Asmussen)، کارگردان Star Wars Jedi: Fallen Order، توضیحات بیشتری درباره نحوه اجرای این بازی و الهام‌ گیری‌ها و اهداف آن ارائه داد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GamesRadar، او توضیح داد: "نباید اشتباه برداشت شود که شخصیت اصلی ما بیش از حد قوی بوده و مبارزات هم آسان است. من قول می‌دهم عمق و چالش قابل توجه‌ای در سیستم مبارزات ما پیدا می‌شود. رویکرد ما برای Level Design هم به همین شکل است که غیر خطی است و الهام گیری‌هایی از بازی‌هایی مثل Metroid ،Castlevania و سری Souls دارد. بازی شامل سیاره‌های مختلفی خواهد بود که بازیکن از طریق کشتی فضایی خود می‌تواند آن‌ها را انتخاب کند. در این سیاره‌ها توانایی‌ها و ارتقاهای منحصر به‌فردی یافت می‌شوند که مسیرهای جدیدی در میان سیارات دیگر ایجاد خواهند کرد و بازدید مجدد از مکان‌ها را بخشی مهم از گیم‌پلی می‌سازند. در 15 دقیقه نمایش اولیه نمی‌توان چنین مواردی را دید اما دیدن گیم‌پلی 25 دقیقه‌ای بهترین روش برای فهمیدن آن است."

10 دقیقه اول نمایشِ طولانی‌ شده، برای اکثر بیننده‌ها جدید است (قبلا پشت درب‌های بسته نشان داده شده بود) و این بخش‌ها ایده‌ها و عناصر جدیدی که در نمایش E3 وجود نداشتند را نشان می‌دهند. آسماسن و Respawn همچنین درباره نگرانی‌ها بابت آسان بودن بازی گفتند:

"من فکر می‌کنم می‌توان گفت بازی آن‌طور که به‌نظر می‌رسد آسان نیست و نظر ما این است که بازی حس خوبی می‌دهد اما هنوز کار ما تموم نشده و به آزمایش‌ها ادامه خواهیم داد تا مطمئن شویم حتی پر مهارت‌ترین بازیکنان هم به چالش کشیده خواهند شد و در عین حال کسانی را که به دنبال یک تجربه راحت‌تر هستند را هم نادیده نمی‌گیریم. مهم‌ترین نکته هم این است که ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم بازی حس یک Jedi بودن را انتقال می‌دهد."

Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر (24 آبان) بر روی پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.