Menu

Gears 5 دارای Season Pass نمی‌باشد؛ نقشه‌های الحاقی بازی همگی به صورت رایگان در دسترس قرار خواهند گرفت

به دنبال تریلر E3، کمپانی Microsoft و The Coalition اطلاعات بیشتری درباره‌ی Gears 5 به اشتراک گذاشته‌اند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، طی پستی جدید بر روی وبسایت رسمی Gears 5، به صورت رسمی تایید شد که بخش چنفره‌ی بازی، Season Pass نخواهد داشت. تمامی نقشه‌هایی که به صورت DLC به Gears 5 بعد از عرضه‌ی بازی اضافه می‌شوند، به صورت کاملا رایگان در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت.

همچنین، بسته‌های Gear یا همان Gear Packها در Gears 5 وجود نخواهند داشت و این یعنی اینکه پاداش های تصادفی یا RNG در بازی غایب خواهند بود. به جای این کار، اگر شما قصد خرید آیتم‌های جدیدی دارید، تنها کاری که باید انجام دهید، رفتن به فروشگاه درون بازی و خریداری همان آیتمی است که می‌خواهید.

در دورانی که بیشتر بازی‌های آنلاین در حال فاصله گرفتن از مواردی ضدمشتری‌ای نظیر Season Pass و Loot Box هستند، جای تعجب ندارد که Gears 5 نیز مسیر مشابهی در پیش گرفته است. حذف سیزن پس کمک خواهد کرد تا بازیکنان برای مدت بیشتری Gears 5 را تجربه کنند؛ موضوعی که قطعا به نفع Coalition می‌باشد. Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر(سه‌شنبه 19 شهریور) بر روی PC و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.