Menu

تماشا کنید؛ طرح‌های مفهومی جدید Cyberpunk 2077 فوق‌العاده به نظر می‌رسند

با قضاوت از روی تریلرها و اطلاعات منتشر شده می‌توان مطمئن بود Cyberpunk 2077 عنوان تأثیرگذاری از آب در خواهد آمد. با اینکه تا فروردین ماه سال آینده باید منتظر آخرین ساخته‌ی CDPR باشیم، چیزهای زیادی در اختیارمان گذاشته شده تا این انتظار اندکی راحت‌تر از قبل شود، از جمله ویدئوی 48 دقیقه‌ای که در اواخر ماه آگوست منتشر شد، تریلری جذاب در E3 و تریلر سینماتیک دیگری که چندی پیش در کنفرانس E3 مایکروسافت به نمایش گذاشته شد. همچنین برای کسانی که برنامه دارند در PAX West 2019 شرکت کنند، نسخه‌ی دمویی در نظر گرفته شده تا علاقمندان بتوانند آشنایی بیشتری با این بازی پیدا کنند.

یکی از قابل توجه‌ترین عناصری که در Cyberpunk 2077 پیاده شده طراحی هنری بازی است که محیط‌های شهری آینده‌گرایانه‌ی Night City را که متشکل از 6 ناحیه است در اختیار بازیکن قرار می‌دهد… City Center پر از شرکت‌های مختلف، Watson مهاجر پذیر، Westbrook لوکس، Heywood حاشیه شهری، Pacifica پر از گروه‌های خلاف و Santo Domingo صنعتی. با تصور کردن این نواحی می‌توان به گستردگی و تنوع محیط‌های آن پی برد و حالا با دیدن تصاویر جدید منتشر شده از وضعیت ظاهری تعدادی از اهالی هر کدام از این مناطق می‌توانیم تصوراتمان را به واقعیت نزدیک‌تر کنیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، هالی بنت (Hollie Bennett)، مدیر بخش ارتباطات CD Project Red در انگلستان، طرح‌های مفهومی زیر را همراه با توضیحات بیشتری به اشتراک گذاشته؛

ENTROPISM؛ شمایل و ظاهر فقیرانه‌ی انسان‌هایی که با تکنولوژی و پیشرفت بی‌رحمانه‌ش کلنجار می‌روند. نشانگر فقدان طراحی و تنگدستی در ایده‌ها و ابزارهای لازم.

KITSCH؛ ظاهر دوران طلایی گمشده‌ای که مردم نمی‌خواهند یا نمی‌توانند آن را فراموش کنند. زرق و برق دار، جالب توجه و معمولاً ارزان قیمت… همراه با ابزارهای سایبری طلایی رنگ، ایمپلنت‌هایی که با پلاستیک‌های روشن کار گذاشته شده و آرایش‌های بیش از حد.

NEOMILITARISM؛ ظاهر یک درگیری جهانی و شرکت‌هایی که به دنبال قدرت هستند. سرد، دقیق و مدرن.

NEOKITSCH؛ نشان دهنده‌ی ثروتی نامحدود، غرور و پوچی. یکی از گزینه‌های موردعلاقه‌ی ثروتمندان Night City… کسانی که توانایی خریدن هرچیزی را دارند می‌توانند هر چیزی که می‌خواهند باشند.

Cyberpunk 2077 در 28 فروردین 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.