Menu

تهیه کننده اجرایی Respawn: بازی Apex Legends 2 هرگز ساخته نخواهد شد


درو مک‌کوی، تهیه کننده اجرایی Respawn Entertainment اعلام کرد که این استودیو هرگز دنباله‌‌ای برای بازی Apex Legends‌ نخواهد ساخت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook مک‌کوی در گفت و گوی اخیر خود با USGamer به طور مشخص اعلام کرد که بازیکنان نباید منتظر ساخت دنباله‌ای برای Apex Legends باشند. با توجه به این که هسته عناوین بتل رویالی مانند Apex Legends سرویس‌های پویا و زنده است، استودیو‌ها برای اقدامات بعدی خود باید از قبل فکر کرده و تصمیم‌گیری کنند. این موضوع یکی از دلایلی است که ما هرگز شاهد ساخت Apex Legends 2 نخواهیم بود.

"اکثر مردم متوجه نیستند که ساختن هر چیزی چقدر ممکن است طول بکشد. برای ما یک سال و نیم طول می‌کشد تا یک شخصیت را بسازیم. به همین خاطر است که از ابتدای سال گذشته روی شخصیت Wattson کار می‌کنیم. اما موارد بسیاری را نیز برای عرضه در اختیار داریم. ما هرگز Apex 2 را نخواهیم ساخت، امیدواریم فصل 2 فوق‌العاده باشد. کار کردن بر روی فصل 2، این چیزی است که در حال حاضر بر روی ان تمرکز کرده‌ایم."

بازی Apex Legends در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس است. Battle Pass فصل دوم این بازی روز 11 ام تیر ماه منتشر خواهد شد.