Menu

در شخصیت سازی Cyberpunk 2077 با محدودیت تعیین جنسیت روبرو نیستید

CD Projekt Red جزئیات زیادی را در بخش ساختن کاراکتر بازی به کار گرفته است که این انتخاب‌ها باعث نشان دادن کاراکترهای ترانس جنسیتی می‌شود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCgamer تنها نمایشی که ما از ترانس‌ها در بازی دیده‌ایم تا به این لحظه فقط کسانی بودند که مشروبات با شعار "قاطیش کن"(Mix it Up) را می‌فروختند که این تصاویر همراه با نقدهای فراوانی بود.

طراح تبلیغات از این نمایش دفاع کرد و گفت که این فقط قسمتی از اوضاع موجود در دنیای بازی Cyberpunk 2077 است که در بازی کاملا عادی است و این دقیقا یکی از مواردی است که شما علیه آن می‌جنگید.

تا الان اطلاعات زیادی از نحوه‌ی ساختن کاراکتر بازی که "وی"(V) نام دارد در دست نداشتیم اما آن طور که پیدا است به دلیل اینکه انتخاب‌های زیادی در طراحی شخصیت بازی داریم می‌توانیم ویژگی‌های آن را خیلی به کسی که در واقعیت هستیم نزدیک‌تر بسازیم.

کارگردان ماموریت‌ها آقای "مات‌اوز تومازکیویتز"(Mateusz Tomaszkiewicz) در مصاحبه‌ای با Gamasutra گفت:

"این قضیه مسئله‌ی خیلی حساس و مهمی است. ما باید تمام فکرمان را بکار بگزاریم. یکی از کارهایی که باید در بازی نهایی انجام بدیم (چیزی که در دمو نتوانستیم نشان بدهیم چون همانطور که خودتان می‌دانید فعلا در حال کار بر روی بازی هستیم) این است که به بازیکن‌ها انتخاب‌های زیادی برای ساختن شخصیت بازی بدهیم."

طبق گفته‌های کارگردان این کاری است که می‌خواهند انجام دهند پس احتمال دارد فعلا به بازی اضافه نشده باشد. یکی از این انتخاب‌ها به این صورت است که، برای ساخت ویژگی‌های صورت شخصیت "وی" انتخاب‌هایی وجود دارد که می‌توانید چهره‌ای درست کنید که جنسیت آن معلوم نباشد.

آقای "مات‌اوز تومازکیویتز"(Mateusz Tomaszkiewicz) در ادامه گفت:

"ایده و نظر ما این است که به صورت خیلی خوب بتوانیم در آخر این توانایی‌ها را به بازیکن‌ها بدهیم. حتی در انتخاب صدای کاراکتر نیز می‌خواهیم بازیکن‌ها آزاد باشند. ما بر روی آن کار می‌کنیم اما اصلا کار آسانی نیست."

CD Projekt Red همچنین بر روی نحوه‌ی به تصویر کشیدن ترانس‌ها نیز کار می‌کنند و طبق گفته‌ی آن‌ها "ما نمی‌خواهیم آن‌ها را نادیده بگیریم و یا به نحوه نادرستی نشان دهیم."