Menu

بازی Marvel’s Avengers برروی PS4 محتویات انحصاری خواهد داشت

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، شرکت Square Enix اعلام کرد بازی Marvel's Avengers برای کنسول PS4 محتویات انحصاری خواهد داشت. آن‌ها همچنین وعده "سوپرایزهای ویژه" را برای کاربران این کنسول دادند. در ادامه گفته شد دارندگان PS4 "مزایای منحصر به‌فرد" دریافت خواهند کرد اما نمی‌دانیم منظور سازنده‌ها چیست.

جزئیات بیشتر در این رابطه متاسفانه ارائه نشد اما تا به اینجا فهمیده بودیم که بتای بازی ابتدا برای کنسول PS4 منتشر می‌شود. همان‌طور که می‌دانید بخش سرگرمی‌های تعاملی Sony در کل این نسل قراردادهای زیادی مثل این را با سازنده‌های بازی‌ها بسته‌ است. Marvel's Avengers یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌های سال 2020 خواهد بود و اینکه شامل محتویات انحصاری و مزایای منحصر به‌فرد برای دارندگان PS4 می‌شود، امر قابل توجه‌ای است. حال سوال پیش می‌آید که این محتویات دقیقا چه هستند؟

احتمال دارد این موارد فقط مربوط به انتشار زودتر DLC و موارد کوچک‌تر برای PS4 باشد اما برخی طرفداران فکر می‌کنند این سوپرایز به دسترسی اختصاصی به یک قهرمان اشاره دارد: مرد عنکبوتی. بازی Marvel's Spider-Man در انحصار PS4 است و همین موضوع باعث شده برخی بازیکنان فکر کنند این همان سوپرایزی است که Crystal Dynamics ترتیب دیده است.

تا به اینجا فقط می‌توانیم حدس بزنیم و متاسفانه Square Enix و Crystal Dynamics مشخص نکردند دقیقا چه زمانی جزئیات بیشتر در این رابطه منتشر خواهد شد.

بازی Marvel's Avengers در 26 اردیبهشت 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.