Menu

میازاکی: دنیای پهناور Elden Ring شامل شهرهای مختلف نمی‌شود؛ اسب سواری از ارکان اصلی سفر در بازی است

Elden Ring، بازی نقش آفرینی اکشن جدید From Software، به طور حتم یکی از مورد انتظارترین بازی‌های طرفداران ژانر RPG می‌باشد و از آن جایی که برای اولین بار شاهد یک بازی دنیای-باز از سوی مغز متفکر این استودیو یعنی میازاکی هستیم به طور حتم اهمیت بازی را دوچندان می‌کند. مطمئناََ چنین ویژگی‌ای بازی را از سایر پروژه‌های این سازنده(Bloodborne،Sekiro و Dark Souls) متمایز می‌کند اما طبق صحبت‌های تازه کارگردان بازی، هیدتاکا میازاکی، این عنوان شامل هیچ شهری نمی‌شود.(به مانند The Witcher 3)

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، میازاکی در این باره به IGN گفت:

"توسعه یک نوع بازی کاملاََ جدید چالش بزرگی برای ما محسوب می‌شود. اگر ما در کنار ویژگی‌هایی که برای بازی در نظر گرفته‌ایم، شهرهای مختلف را نیز به بازی اضافه می‌کردیم، چنین چیزی برای ما بیش از اندازه بود، بنابراین ما تصمیم گرفتیم دنیای‌باز مخصوص به خود را خلق کنیم، به گونه‌ای که یک بازی وسیع و پهناور داشته باشیم به گونه‌ای که تمرکز اصلی آن چیزهایی است که ما در آن بهترین هستیم."

پس شاید متوجه شده باشید که پروژه جدید From Software به مانند سایر عناوین دنیای-باز نیست و همچنان تمرکز اصلی آن‌ها چیزهایی است که همیشه در آن بهترین بودند. از طرفی شاید برایتان جالب باشد که شما قابلیت سفر به وسیله اسب را نیز خواهید داشت. گیمپلی نیز "عمیقاََ مطابق Dark Souls طرح ریزی شده است".

میازاکی در ادامه صحبت‌هایش گفت:

"به لطف محیط گسترده خلق شده، نحوه مبارزات اساساََ دستخوش تغییراتی شده‌اند."

تاریخ عرضه Elden Ring همچنان نامشخص است اما بازی بر روی پلتفرم‌های PS4،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟