Menu

E3 2019 و هرآنچه که در کنفرانس Bethesda گذشت

کنفرانس شرکت Bethesda در نمایشگاه E3 دقایقی پیش به پایان رسید و می‌توان گفت به طور کل شاهد کنفرانسی با میزان محتوای مناسب و جذاب بودیم. در طی این کنفرانس بتزدا علاوه بر معرفی بخش‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید برای بازی‌های پیشین خود، 3 عنوان کاملا جدید را نیز معرفی کرد و همچنین یک تکنولوژی جدید مربوط به استریمینگ را نیز بر روی صحنه برد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به خلاصه این کنفرانس و تمامی محصولاتی که در آن معرفی شدند.

عنوان The Elder Scrolls: Blades که پیش از این برای گوشی‌های همراه در دسترس قرار گرفته بود، هم‌اکنون بر روی کنسول نینتندو سوییچ نیز قابل تجربه است.

بازی Fallout 76 به زودی یک به‌روزرسانی بزرگ تحت نام Wastelanders دریافت خواهد کرد که NPC های انسانی، چند خط داستانی جدید و یک حالت بتل رویال 52 نفره را به بازی اضافه خواهد کرد. بازی به مدت یک هفته به صورت رایگان قابل تجربه خواهد بود.

بازی جدید استودیو Tango Gameworks تحت عنوان Ghostwaire Tokyo معرفی شد. یک عنوان اکشن ادونچر که قرار است بازیکنان را به قلب شهر توکیو ببرد.

بسته الحاقی جدیدی برای The Elder Scrolls Online تحت نام Dragonhold معرفی شد.

مشخص شد که محتوای اضافه برای عنوان کارتی The Elder Scrolls: Legends در تاریخ 6 تیر منتشر خواهد شد.

عنوان جدید استودیو Zenimax Online تحت نام Commander Keen برای گوشی‌های همراه معرفی شد. این بازی دارای دو بخش داستانی و رقابت آنلاین خواهد بود.

تایید شد که عنوان Rage 2 یک بسته الحاقی تحت نام Rise of The Ghosts را امسال دریافت خواهد کرد و در طی یک ماه آینده بسیاری ویژگی‌های جدید از طریق آپدیت‌ها به بازی اضافه خواهند شد.

با نمایش تریلری جدید از عنوان Wolfenstein: Youngblood مشخص شد که این عنوان در تاریخ 4 مرداد امسال برای پلتفرم‌های PC، PS4، XOne و NSwitch منتشر خواهد شد.

ساخته جدید Arcane Studio تحت نام Deathloop معرفی شد. عنوانی اکشن که تمامی ویژگی‌های شاخص بازی‌های قبلی این استودیو از جمله طراحی مرحله کم‌نظیر را خواهد داشت.

از یکی تکنولوژی جدید به نام Orion که استریم کردن بازی‌ها با کیفیت تصویری بسیار بالا را به کار آسان تری تبدیل می‌کند، رونمایی شد.

در طی نمایش چند تریلر گیم‌پلی جدید از عوان Doom Eternal، از بخش چندنفره این عنوان تحت نام Battle Mode رونمایی شده و تاریخ 1 آذر به عنوان تاریخ انتشار بازی مشخص شد.