Menu

بیانیه جدید رئیس شرکت Take-Two به نسخه PC عنوان Red Dead Redemption 2 اشاره دارد

حدس و گمان‌ها در مورد عرضه نسخه رایانه‌های‌شخصی بازی دنیای‌باز تحسین شده Rockstar یعنی Red Dead Redemption 2 تمامی ندارد و هر ماه شاهد گزارشات مختلف در این باره هستیم. این‌بار رئیس ابر شرکت Take Two شخصاََ به نسخه PC بازی اشاره کرده است و به نظر می‌رسد به رونمایی از این نسخه نزدیک می‌شویم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، آخرین بیانیه منتشر شده از سوی "استراوس زلنیک"، مدیرعامل شرکت Take-Two، امید کسانی که خواهان RDR 2 بر روی PC هستند را بالا می‌برد و از آن‌جایی که به مراسم E3 نزدیک می‌شویم، شاید این بار راکستار سنت شکنی کند و سرانجام از نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان رونمایی شود. چندی پیش در گفت و گویی با سرمایه‌گذاران(از طریق GameSpot) از زلنیک پرسیده شد که آیا نسخه PC عنوان Red Dead Redemption 2 در نهایت منتشر خواهد شد، که او به سادگی در جواب گفت:

"هیچ نکته منفی‌ای در رابطه با عرضه بازی بر روی پلتفرم PC وجود ندارد."

عرضه Grand Theft Auto V بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی سود هنگفتی را برای راکستار و شرکت خانواده آن یعنی Take-Two به همراه داشت اما راکستار باید به شکلی Red Dead Redemption 1 را در دسترس طرفداران این پلتفرم قرار دهد تا درک بهتری از روایت داشته باشند، عرضه یک باندل که شامل هر دو بازی شود چیز غیر ممکنی به نظر نمی‌رسد.

نظر شما در این مورد چیست؟