Menu

از Baldur’s Gate III رونمایی شد + تریلر

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، امروز در رویداد Google Stadia، استودیو Larian از بازی جدید سری Baldur's Gate رونمایی کرد که یک عنوان اصلی به حساب می‌آید و Baludr's Gate 3 نامگذاری شده است. در حال تاریخ عرضه و پلتفرم‌های مقصد به غیر از PC و Stadia مشخص نشده و انتظار داریم به زودی جزئیات بیشتری اعلام شود، حتی تریلر گیمپلی نیز منتشر نشده و فقط تریلر سینماتیک برای رونمایی از بازی در نظر گرفته شده است.

تیم Larian در یک بیانیه رسمی اعلام کرد:

"این بازی حاصل همکاری نزدیک ما با تیم Dungeons & Dragons در Wizards of the Coast توسعه یافته است. Baldur's Gate III بر اساس مکانیک‌های D&D و جادوها شکل گرفته و قسمت جدید اصلی از این سری افسانه‌ای به شمار می‌رود."

"Baldur's Gate III مرز‌های ژانر نقش آفرینی را با روایت غنی،آزادی بی همتا،تصمیمات حیاتی،سیستم همراهان منحصر به فرد و سیستم مبارزه به یاد ماندنی جا به جا خواهد کرد. این بزرگ‌ترین پروژه استودیو Larian تا به امروز می‌باشد که به صورت co-op و یا تک نفره قابل بازی است."

در ادامه تریلر سینماتیک منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

برای کسانی که نمی‌دانند: Baldur's Gate یک عنوان نقش آفرینی فانتزی کلاسیک است که در ابتدا(سال 1998) توسط BioWare توسعه می‌یافت و Interplay وظیفه نشر آن را بر عهده داشت. بعدها این سری به دو قسمت اضافه تقسیم شد که Bhaalspawn Saga و Dark Aliance نام داشتند که هر دو توانستند نظر منتقدین را به خود جلب کنند.

تا به حال 7 نسخه از سری Baldur's Gate به انتشار رسیده که آخرین آن‌ها در سال 2016 با نام Siege of Dragonspear در دسترس طرفداران قرار گرفت، البته چندین نسخه بازسازی شده و بهبود یافته نیز در طول این سال‌ها عرضه شده است.

نظر شما در این باره چیست؟