Menu

بازی رنتر،اجاره و فروش بازی PS4

فروشگاه بازی رنتر به منظور ارائه خدماتی همچون اجاره بازی(در حال حاضر فقط شهر تهران) و فروش کنسول و انواع بازی پلمپ و کارکرده با ارسال به سراسر کشور در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد. تمامی کالاهای فروشگاه از گارانتی سلامت فیزیکی و هفت روز مهلت تست برخوردار هستند. بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده، خریدی امن و مطمئن را تجربه نمایید.

در شرایط فعلی با توجه به قیمت بالای بازی‌های جدید، دوستانی که در شهر تهران ساکن هستند، می توانند از خدمات اجاره بازی نیز بهره‌مند شوند. برای اجاره فقط کافیست به سادگی سفارش خود را از طریق سایت بازی رنتر ثبت نمایید تا در اسرع وقت بازی مورد نظر را درب منزل دریافت کنید. جهت ضمانت، نیازی به ودیعه نیست و تنها کافیست کارت ملی هوشمند یا شناسنامه جدید خود را به پیک تحویل دهید.

اما برای خرید کنسول و بازی نیز از هر جای ایران می‌توانید اقدام به خرید نمایید. تمامی سفارشات شهرستان‌ها از طریق پست پیشتاز یا سفارشی به انتخاب مشتری ارسال می‌شود. با توجه به گارانتی سلامت فیزیکی و هفت روز مهلت تست، در صورت وجود مشکل در کالای دریافتی، می‌توانید کالای مورد نظر را مرجوع نموده، تا کالای دیگری برای شما فرستاده شده یا اینکه مبلغ سفارش، به حسابتان واریز گردد. پس با خیالی آسوده و تنها با چند کلیک، سفارش خود را از منزل یا محل کار خود، از طریق تلفن همراه یا رایانه ثبت نمایید تا سفارش مورد نظر را در سریعترین زمان ممکن، درب منزل دریافت کنید.

فروش ویژه به مناسبت عید فطر

فروشگاه بازی رنتر ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، فروش کنسول و انواع بازی را با تخفیف ویژه (تا ۵۰ درصد) برای شما عزیزان در نظر گرفته است. مهلت استفاده از این تخفیف، تا ساعت ۱۲ امشب ۱۵ خرداد می‌باشد.

ورود به صفحه فروش ویژه عید سعید فطر