Menu

تاریخ پخش لایو استریم بعدی Beyond Good and Evil 2 مشخص شد؛ عدم حضور در E3 2019

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، استودیوی Ubisoft Montpellier به تازگی اعلام کرده است که بازی مورد انتظار Beyond Good and Evil 2 در نمایشگاه E3 2019 حضور نخواهد داشت. در عوض اما تائید شد که این بازی در تاریخ 5 ژوئن (15 خرداد)، یک لایو استریم خواهد داشت که در جریان آن اطلاعات جدیدی از این عنوان به اشتراک گذاشته خواهد شد. البته انتظار رونمایی بزرگی نداشته باشید و پیش بینی می‌شود تنها یکسری جزئیات از پیشرفت کار توسعه‌ی بازی منتشر شوند تا کمی از عطش طرفداران این دنباله که مدت زمان زیادی‌ست در انتظار تجربه‌ی این بازی هستند، کم شود.

تیم توسعه دهنده‌ی این بازی در وب سایت خود در این رابطه نوشت: "شما همچنان به الهام بخشیدن به ما ادامه دادید تا ما از ایده‌ها و خلاقیتتان در بازی Beyond Good and Evil 2 استفاده کنیم. اما امسال بر روی توسعه‌ی نقاط قوت اصلی این عنوان تمرکز کرده‌ایم و در جریان لایو استریم قرار است شما را با پیشرفتی که در ساخت این بازی و جهان داشته‌ایم، آشنا کنیم. من همچنان می‌خواهیم چیزهای بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم، چیزهایی مانند تریلر جدیدی از گیم پلی، البته در زمان مناسب."

طبق این اعلام به نظر می‌رسد که در لایو استریم 5 ژوئن قرار نیست شاهد نمایش جدیدی از گیم پلی باشیم. با اینحال اما این خبر خوشی است که توسعه دهندگان این بازی به طور عمیق بر روی ساخت این بازی تمرکز کرده‌اند و مطمئنا ساخت یک تریلر با کیفیت برای E3 می‌تواند به کند شدن روند توسعه‌ی بازی منجر شود.

هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست، اما طبق گزارش‌ها بعید می‌رسد که این عنوان تا پیش از اواخر سال 2020 منتشر شود و احتمال شاهد یک عنوان میان نسلی خواهیم بود که برای نسل بعدی کنسول‌های PlayStation و Xbox نیز عرضه خواهد شد. نظر شما در این رابطه چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟