Menu

سازندگان سری Divinity احتمالا در حال کار بر روی نسخه‌ی سوم Baldur’s Gate هستند

خبر اصلی: به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، به نظر می‌رسد جدیدترین نسخه از سری بازی‌های نقش آفرینی تحسین شده‌ی Divinity که احتمالا Divinity: Original Sin 3 یا Divinity 3 می‌باشد، به زودی معرفی خواهد شد.

اگر هم اکنون به وب سایت رسمی استودیوی توسعه دهنده‌ی این سری یعنی Larian Studios مراجعه کنید، با یک لوگو رو به رو خواهید شد که عدد 3 را به صورت رومنی یعنی "III" نشان می‌دهد. هیچ پیام یا ویدئو یا صدایی همراه با این لوگو پخش نمی‌شود و هیچ اطلاعاتی راجع به آن نداریم، اما به احتمال زیاد این توسعه دهنده به معرفی بازی Divinity: Original Sin III اشاره می‌کند.

جدیدترین نسخه‌ی این سری یعنی Divinity: Original Sin II در سال 2017 برای پلتفرم PC و در سال گذشته برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر شد. Larian Studios در سال 1996 تاسیس شد و هم اکنون حدود 150 نفر کارمند دارد. انتظار می‌رود تا بازهم یک شاهد یک تجربه‌ی فوق العاده‌ی نقش آفرینی از این استودیوی خلاق باشیم.

آپدیت: طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسد که استودیوی Larian Studios در حال کار بر روی بازی Baldur’s Gate 3 می‌باشد. Baldur’s Gate یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین سری بازی‌های نقش آفرینی تاریخ است و مدت زمان زیادی‌ست که خبری از آن نیست. اکنون به نظر می‌رسد که قرار است این سری احیا شود. تعدادی از منابع خبری این موضوع را تائید کرده‌اند. همچنین در کد منبع وب سایت استودیو، نام این بازی به چشم می‌خورد. انتظار می‌رود که در E3 2019 شاهد معرفی این بازی باشیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟