Menu

پخش زنده Death Stranding با تصاویری نامفهوم آغاز شده است؛ به اتمام رسید


بروزرسانی سوم: به نقل از Pushsquare، صفحه‌ی فیس‌بوک شعبه‌ی تایوان فروشگاه Playstation در پستی، بازی Death Stranding را برای عرضه در تاریخ 8 نوامبر 2019 (جمعه، 17 آبان 1398) لیست کرد که البته، هم‌اکنون این پست حذف شده است. به نظر می‌رسد که در فصل پاییز می‌توانیم جدیدترین ساخته‌ی کوجیما را تجربه کنیم.

بروزرسانی دوم: به نقل از Gamesradar، روزنامه‌نگار ایتالیایی "آنتونیو فوچیتو" طی توئیتی، اطلاعات رسمی را قبل از اعلام توسط Sony و Kojima Productions به اشتراک گذاشته است. فوچینو سابقه‌ی خوبی در فاش کردن اطلاعات درست، قبل از اعلام رسمی توسط استودیوها و کمپانی‌های بازی‌سازی دارد. او به تازگی فاش کرده بود که استودیوی From Software در حال همکاری با نویسنده‌ی کتاب‌های نغمه‌ی یخ و آتش می‌باشد. با تمام این‌ها، بهتر است به این شایعه بدبینانه نگاه کرده و منتظر اطلاعات رسمی بمانیم. بر اساس توئیت فوچیتو، بازی Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 (جمعه، 17 آبان 1398) منتشر خواهد شد. البته، هنوز مشخص نیست که اعلام این تاریخ، یک گزارش است بر مبنای منابع داخلی یا یک پیش‌بینی. البته، انتشار ساخته‌ی کوجیما در این تاریخ، باعث می‌شود تا به احتمال فراوان، عرضه‌ی دیگر عنوان انحصاری PS4 یعنی The Last of Us Part 2 به سال 2020 موکول شود.

بروزرسانی: به گزارش پردیس‌گیم همزمان با انتشار سومین تیزر، ساعاتی قبل پخش زنده‌ای در توئیچ رسمی پلی استیشن آغاز شده است که DEATH STRANDING: Tomorrow Is In Your Hands نام دارد. شما می‌توانید این پخش زنده را تماشا کرده و دیدگاه خود در مورد تریلر جدید بازی را پس از انتشار آن که زمان دقیقش مشخص نیست، به اشتراک بگذارید:

به نظر می‌رسد که بازی Death Stranding به زودی (به احتمال فراوان امروز) برای پیش‌خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. ماجرا از این قرار است که تصویر تبلیغاتی ساخته‌ی Kojima Productions برای لحظاتی بر روی فروشگاه Playstation قرار گرفته و بازیکنان موفق شده‌اند آن را ذخیره و به اشتراک بگذارند. البته، این صفحه هم‌اکنون از فروشگاه Playstation حذف شده و اگر اسم بازی را در آن سرچ کنید، نتیجه‌ای نخواهید گرفت. به نظر می‌رسد که Death Stranding امسال منتشر می‌شود که خب در صورت تایید این موضوع، کاملا اتقاقی غیرمنتظره می‌باشد. طبق تصویر پایین، جوایز پیش‌خرید مرموزترین پروژه‌ی نسل هشتم به این شرح می‌باشند:

  • تم پویای PS4
  • آواتار PSN
  • زره طلایی(آیتم درون بازی)
  • کلاه طلایی(آیتم درون بازی)
  • ستون طلایی سرعتی(آیتم درون بازی)

آنطور که از شواهد پیداست، امروز، همراه با نمایش گیم‌پلی Death Stranding تاریخ انتشار آن نیز بر روی PS4 مشخص خواهد شد؛ جزئیات بیشتر در این مورد را می‌توانید در این خبر مطالعه کنید.