Menu

Ninja ادعای کسب درآمد 1.5 میلیون دلاری در هر ماه را رد کرد

تایلر بلوینس، استریمر معروفی که با نام Ninja شناخته می‌شود ادعای استیو هاروی، مجری برنامه Family Feud مبنی کسب درآمد 1.5 میلیون دلاری از طریف استریم بازی‌ها در هر ماه را رد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook بلوینس قبل از آنکه از طریق استریم معروف شود یکبار در برنامه هاروی حضور پیدا کرده بود و از این طریق آنها با یکدیگر آشنایی داشتد. هاروی در جریان یکی از برنامه‌های خود درباره استریم بازی‌های ویدئویی صحبت کرد و ادعا کرد که Ninja، یکی از شناخته شده‌ترین افرارد در این حرفه ماهانه بیش از 1.5 میلیون دلار درآمد دارد. با این وجود Ninja در جریان یکی از استریم‌های خود ادعای هاروی را رد کرد اما اعلام کرد که میزان درآمدش تقریبا در بازه‌ای نزدیک به این مقدار قرار دارد. با توجه به افزایش تعداد استریم‌های Ninja در سال 2018، محبوبیت این استریمر نیز افزایش یافته و با توجه به این موضوع کسب چنین درآمدی چندان غیر قابل انتظار نیست.

هر چند که بسیاری از صحبت‌ها و حرکات هاروی در برنامه با توجه به کمدین بودن او تنها نمایش هستند اما با توجه به شگفت‌زدگی او از میزان درآمد Ninja می‌توان گفت که همچنان بسیاری از مردم از استریم به عنوان یک شغل حرفه‌ای و میزان درآمد آن آگاه نیستند. با گسترده‌ شدن این حرفه، تعداد استریم‌هایی که می‌توانند به درآمد ماهانه دست پیدا کنند نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در واقع می‌توان گفت خیلی از آن روزی که درآمد استریم‌ها از مجریان برنامه‌هایی تلویزیونی بیشتر بشود، دور نیستیم. در کنار این یکی از مواردی که می‌تواند جالب باشد این است که Ninja بدون Fortnite چگونه زندگی خواهد کرد. در حال حاضر Ninja بازی‌های دیگری را نیز در اسنریم‌های خود بازی می‌کند اما همچنان عمده استریم‌های او به Fortnite تعلق دارند و از آنجایی که به نظر می‌رسد این بازی همچنان محبوبیت خودش را حفظ کند، می‌توان گفت Ninja برای زندگی‌اش بدون این بازی نگرانی نخواهد داشت.