Menu

جدول فروش هفتگی بریتانیا: Spider-Man با غلبه بر Shadow of the Tomb Raider و NBA 2K19 صدرنشین باقی ماند

به نظر می‌‌رسد بازی Marvel’s Spider-Man استودیو Insomniac Games هم‌چنان فروش خوبی دارد. هفته گذشته این بازی با صدرنشینی در جدول فروش بریتانیا، سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های عرضه شده در امسال تجربه کرد و این هفته نیز با غلبه بر 2 عنوان جدید و بزرگِ Shadow of the Tomb Raider و NBA 2K19 باری دیگر در صدر ایستاد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، فروش بازی Marvel’s Spider-Man نسبت به هفته گذشته تنها42 درصد کاهش داشته که آمار بسیار خوبی است.

از طرف دیگر، Shadow of the Tomb Raider در اولین هفته عرضه عملکرد خیلی خوبی نداشته است. در مقایسه با Tomb Raider 2013، فروش فیزیکی بازی کاهشی 70 درصدی داشته که البته در آن زمان فروش دیجیتالی بازی‌ها نسبت به امروز از رونق کمتری برخوردار بوده است. در مقایسه با Rise of the Tomb Raider فروش بازی 25 درصد بیشتر بوده که البته بیشتر دلیلش این است که نسخه دوم در هنگام عرضه تنها برروی Xbox One منتشر شد.

آمار فروش NBA 2K19 تقریبا همانند نسخه سال قبل این سری بوده و برروی پلتفرم‌های Xbox One ،PlayStation 4 و Nintendo Switch به ترتیب 65، 33 و 2 درصد فروش داشته است.

در ادامه 10 بازی پرفروش هفته گذشته در بریتانیا را مشاهده می‌کنید. شایان ذکر است که فروش دیجیتالی بازی‌های در این آمار محاسبه نشده است پس نمی‌توان آن را به عنوان آمار فروش کلی بازی‌ها در بریتانیا در نظر گرفت.

Last Week

This Week

Title

1

1

Spider-Man

New Entry

2

Shadow of the Tomb Raider

New Entry

3

NBA 2K19

5

4

Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy

7

5

Mario Kart 8: Deluxe

3

6

Grand Theft Auto V

4

7

F1 2019

27

8

The Elder Scrolls Online

10

4

LEGO The Incredibles

15

10

Super Mario Odyssey

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.