Menu

با ماد جدید Sekiro: Shadows Die Twice در نقش Ryu Hayabusa از Ninja Gaiden بازی کنید

اگر از طرفداران بازی‌های Ninja Gaiden و Sekiro: Shadows Die Twice هستید، امروز خبر خوبی برای شما داریم. به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، یکی از مادسازان با نام Christianbliss به تازگی یک ماد جدید را عرضه کرد که با استفاده از آن می‌توانید در جدیدترین ساخته‌ی استودیوی محبوب From Software، کنترل نینجای دوست داشتنی بازی Ninja Gaiden یعنی Ryu Hayabusa را بر عهده بگیرید تا از این بازی لذت بیشتری ببرید.

محیط و اتمسفر این بازی که در ژاپن جریان می‌تواند بسیار برای حضور و کنترل دوباره‌ی Ryu Hayabusa عالی باشد و شاید هم بد نباشد تا طی همکاری‌ای شرکت KOEI Tecmo و استودیوی From Software یک بسته‌ی الحاقی رسمی برای Sekiro منتشر کنند تا این شخصیت به بازی وارد شود؛ درست مانند رویدادی از بازی Monster Hunter World که شخصیت محبوب و دوست داشتنی بازی The Witcher 3 را به جهان خود دعوت کرد.

شما می‌توانید از طریق این لینک، این ماد را دانلود کنید. برای نصب این شما نیازمند به Mode Engine هستید که از طریق این لینک قابل دانلود است. همچنین شما در زیر می‌توانید تصاویری از این ماد را تماشا کنید: <برای تماشا در سایز اصلی بر روی تصویر کلیک کنید>

نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما هم این ماد را نصب می‌کنید؟