Menu

Metro Exodus بزرگترین لانچ تاریخ THQ Nordic را داشته؛ 4A Games در حال کار بر روی یک بازی معرفی نشده است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، شرکت THQ Nordic به تازگی گزارش مالی جدید خود را منتشر کرده است که وضعیت این شرکت را تا تاریخ 31 مارس (11 فروردین) پوشش می‌دهد و خبر از موفقیت بازی Metro Exodus می‌دهد.

شرکت Deep Silver که تحت مالکیت THQ Nordic قرار دارد و بازی Metro Exodus را منتشر کرده است، گزارش داده است که این بازی در ماه انتشار خود یعنی فوریه، عملکرد فوق العاده‌ای را داشته است. در حقیقت، این بازی بهترین افتتاحیه‌ی فروش را در کل تاریخ شرکت THQ Nordic داشته است. در این گزارش آمده است: "Metro Exodus با مدیریت و سرمایه و بازاریابی درست در طول توسعه توانسته تا به این موفقیت برسد." این یک موفقیت بزرگ است که یک بازی توانسته تا تمام بودجه‌ای که صرف ساخت خود شده را تنها با فروش شش هفته‌ی اول جبران کند و به نظر می‌رسد می‌توان آینده‌ی روشنی را برای سری Metro پیش بینی کرد.

همچنین شرکت THQ Nordic در گزارش مالی خود اعلام کرده است که آن‌ها برنامه‌های بیشتری برای توسعه دهنده‌ی سری Metro یعنی استودیوی 4A Games دارد. این سازنده هم اکنون در حال کار بر روی یک بازی AAA معرفی نشده است، اما هیچ خبر و اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن به اشتراک گذاشته نشده است. همچنین لازم به یادآوری است که THQ Nordic هم اکنون در حال توسعه‌ی 48 بازی معرفی نشده است.

بازی Metro Exodus هم اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox On در دسترس است قرار است در فصل تابستان یک بسته گسترش دهنده برای آن منتشر شود؛ همچنین عرضه‌ی یک بسته گسترش دهنده‌ی دیگر در سال 2020 برای این بازی برنامه ریزی شده است. نظر شما در این رابطه چیست؟