Menu

THQ Nordic استودیوی سازنده‌ی Risen ،Gothic و ELEX را تصاحب کرد؛ تائید ساخت ELEX 2

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، شرکت THQ Nordic به تازگی اعلام کرده است که استودیوی آلمانی Piranha Bytes که توسعه دهنده‌ی محبوبی نزد بازیکنان ژانر نقش آفرینی است و عناوینی همچون Risen ،Gothic و ELEX در کارنامه‌اش دیده می‌شوند را خریداری و تصاحب کرده است.

جورن پنکراتز (jörn Pankratz)، مدیر پروژه و طراح بازی‌های استودیوی Piranha Bytes در این باره اعلام کرد: "موقعیت‌هایی در زندگی وجود دارند که شما درباره‌ی آن‌ها فکر می‌کنید و پیش خودتان می‌گوید: "این کار حس خوبی دارد". حب، برای ما هم این موقعیت یکی از همین‌هاست. ما در این چند سال بر روی بازی‌های عالی و هیجان انگیزی کار کرده‌ایم و سرنوشت و آینده‌ی ما به همکاری با این کمپانی گره خورده است. ما همچنان کار خود را ادامه خواهیم داد تا بر روی بازی‌های بزرگ، تاثیر گذار و ماندگار فعالیت کنیم. ما اکنون به خانواده‌ی THQ Nordic پیوسته‌ایم و آزادی خلاقیت بیشتری داریم و حمایت بیشتری می‌شویم، این‌ها به این معنی است که از این پس تلاش ما هم بیشتر خواهد شد."

طبق گزارش مطبوعاتی‌ای که منتشر شده، شرکت THQ Nordic به این نقش آفرینی سازان با تجربه و استثنائی آزادی خلاقیت کامل خواهد داد. همچنین یکسری سوالات متداول (FAQ) نیز منتشر شدند که تائید می‌کنند بازی ELEX 2 در حال ساخت است و البته، هنوز هیچ خبری از نسخه‌ی بهبود یافته یا بازسازی شده از سری‌های Gothic و Risen نیست.

"FAQ

کارکنان و توسعه دهندگان

سوال: آیا تغییری در پرسنل و کارکنان استودیوی Piranha Bytes انجام می‌شود؟

جواب: خیر

سوال: آیا تغییری در محل استودیوی Piranha Bytes انجام می‌شود و به وینا منتقل می‌شود؟

جواب: خیر، آن‌ها در منطقه‌ی رور باقی می‌مانند.

کمپانی و بحث‌های حقوقی

سوال: چرا این استودیو تحت مالکیت شما در آمد؟

جواب: ما با Pluto 13 GmbH (کمپانی مالک قبلی استودیوی Piranha Bytes صحبت کردیم و نام تجاری Piranha Bytes و Gothic و تمام سری بازی‌های Gothic را خریداری کرده و به مجموعه‌ی THQ Nordic اضافه کردیم. سری بازی‌های باقی مانده یعنی Risen و ELEX نیز که از دیگر بازی‌های این استودیو هستند نیز تحت مالیکت THQ Nordic هستند.

جزئیات بیشتر

سوال: چه خبر از ELEX 2؟

جواب: به صورت نیمه رسمی تائید شده است.

سوال: آیا احتمال ساخت یک نسخه‌ی بازسازی یا بهبود یافته از سری‌های Gothic یا Risen وجود دارد؟

جواب: فعلا حرفی در این باره نداریم."

نظر شما در این رابطه چیست؟