Menu

شفاف‌سازی Bethesda در مورد آینده Dishonored: ما کارهایی را انجام می‌دهیم که فکر می‌کنیم مردم خواهان آن‌ها هستند و اینکه موفق می‌شوند

چند ماه قبل بود که طراح ارشد استودیو Arkane آقای ریکاردو بری در مصاحبه با وبسایت VG247 اعلام کرد که سری اکشن مخفی کاری منحصر به فرد Dishonored در استراحت به سر می‌برد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از ComicBook، اظهارات این عضو کلیدی Arkane در عین اینکه تایید کرد که این استودیو حداقل فعلا برنامه‌ای برای ادامه Dishonored ندارد همچنین نگرانی‌هایی را نیز در مورد آینده این سری بازی دوست داشتنی و احتمال اینکه دیگر به آن پرداخته نشود را نیز بوجود آورد.

متاسفانه برای این نگرانی‌ها دلیل قانع کننده‌ای هم وجود دارد. دو عنوانی که تاکنون از سری Dishonored منتشر شده با وجود دریافت بازخوردهای بسیار مثبت، نتوانستند در بخش فروش انتظارات را برآورده کنند. با این حال، نایب رئیس و مدیر بازاریابی Bethesda یعنی پیت هاینز در مصاحبه جدید خود به شفاف‌سازی اظهارات ریکاردو بری پرداخته و در مورد اینکه منظور از اینکه "Dishonored در استراحت به سر می‌برد" چیست، صحبت کرده است.

"ببینید، Arkane دو شعبه دارد، آنها بر روی چیزهای مختلفی کار می‌کنند. این وضعیت مشابه همان چیزی است که تاد هاوارد اشاره کرد 'قراره یک Fallout بسازم و قبل از اینکه سراغ TES6 برم، Starfield رو هم می‌سازم.' تاد هرگز نگفت که دیگه [بر روی سری The Elder Scrolls] کار نمی‌کنه. منظورش این بود که 'ما فعلا ایده‌هایی برای یه بازی جدید داریم و ایده‌هایی هم برای یه بازی دیگه.' "

"کار ما تجارت است، سعی ما این است که درآمدزایی کنیم بنابراین کاری را انجام می‌دهیم که فکر می‌کنیم هوشمندانه است. ما کارهایی را انجام می‌دهیم که فکر می‌کنیم مردم خواهان آنها هستند و موفق عمل می‌کنند. و در این مسیر سعی می‌کنیم که هر دو طرف [مردم و موفقیت تجاری] را در نظر بگیریم."

از صحبت‌های هاینز اینطور بر می‌آید که حداقل در حال حاضر ایده‌ای که از نظر تجاری و بازخوردها موفقیت آینده Dishonored را تضمین کند وجود ندارد. بنابراین Arkane Studios بر روی ایده‌های مطمئن دیگری کار می‌کند و Dishonored زمانی باز می‌گردد در کنار دریافت بازخوردهای مثبت بتواند در بخش فروش نیز موفق عمل کند.