Menu

Dying Light 2 نمایش جدیدی در E3 2019 خواهد داشت

بعد از رونمایی در کنفرانس مطبوعاتی Microsoft در E3 سال گذشته، استودیوی Techland تایید کرده است که Dying Light 2 در E3 2019 حضور خواهد داشت. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، توسعه‌دهنده در توئیتر گفته است که نمی‌تواند برای به اشتراک گذاشتن نمایش جدید بازی، صبر کند. هنوز نمی‌دانیم که قرار است تا چه جور نمایشی ببینیم، اما به نظر می‌رسد که ما را هیجان‌زده کند. پیام کامل استودیو به این شرح می‌باشد:

"ما Dying Light 2 را به E3 خواهیم آورد. نمی‌توانیم صبر کنیم تا نمایش جدید بزرگترین پروژه‌ی تاریخ استودیو را به شما نشان دهیم. شما را در E3 2019 خواهیم دید."

ظاهرا، Dying Light 2 مکانیک‌هایی مانند شهری پسا‌آخرالزمانی، زامبی‌های سرگردان در شب و حرکات پارکور را از نسخه‌ی اول قرض گرفته است. البته این بار، بازیکنان با عواقب جدی‌تری در برابر تصمیمات خود رو‌به‌رو می‌شوند. به عنوان مثال، تکمیل ماموریتی علیه یک فرقه‌، ممکن است باعث ورود افراد شرور به شهر بشود. هم‌چنین، تهیه‌کننده‌ی ارشد این عنوان، Dying Light 2 را بالاتر از نسخه‌ی اول می‌داند و معتقد است که بازی، اولین در نوع خود محسوب می‌شود. با توجه به رونمایی بازی در کنفرانس Microsoft، می‌توان انتظار نمایش گیم‌پلی آن را نیز در کنفرانس مطبوعاتی غول ردموندی داشت. Dying Light 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دست توسعه قرار دارد و تا کنون نیز تاریخ مشخصی برای انتشار آن در نظر گرفته نشده است اما در سال جاری این بازی عرضه خواهد شد.