Menu

Mortal Kombat 11 به بازیکنان اجازه خواهد داد تا آیتم‌های تزئینی را با پول واقعی خریداری کنند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، در جریان جدیدترین قسمت از برنامه‌ی Kombat Kast (برنامه ای که در آن اطلاعات Mortal Kombat 11 به اشتراک گذاشته شده و کرکترهای جدید آن معرفی می‌شوند)، تهیه‌کننده‌ی Mortal Kombat 11 "شان هیمریک" از ارز درون بازی که “Time Crystals” نامیده می‌شود، رونمایی کرد. این واحد پولی می‌تواند از طریق بازی کردن به دست آورده شود، اما "Time Crystal" می‌تواند از طریق پول واقعی نیز خریداری شود. Time Crystalها نمی‌توانند برای خریداری تجهیزات و یا دگرگونی حرکات شخصیت‌ها به کار برده شوند، اما مستقیما به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید مواردی مانند اسکین‌ها، آیتم‌های تزئینی، انیمیشن‌های قبل از شروع نبرد، نمایش‌های پیروزی در اخر مسابقه و Easy Fatalityها را بخرید. Easy Fatalityها باعث می‌شوند تا نحوه‌ی اجرای(دکمه زنی) حرکت‌های مرگبار پایان مبارزه(Fatality) آسان گردد.

لازم به ذکر است که تمامی موارد بالا می‌توانند بدون پرداخت وجه، به دست آورده شوند. هیمریک در این مورد می‌گوید:"هیچ چیزی در بازی به Time Crystalها نیاز ندارد. شما می‌توانید بازی را به طور کامل تجربه کرده و تمام آیتم‌ها را بدون Time Crystalها آزاد کنید. اگر بخواهید، می‌توانید Time Crystalها را خریداری کرده و میان‌بری برای به دست‌ آوردن آیتم‌ها ایجاد کنید." هم‌چنین، هیچ گونه لوت باکسی در بازی وجود ندارد و همه‌ چیز باید به صورت مستقیم خریداری شود.

Kitana و D'vorah جدیدترین کرکترهای معرفی شده برای بازی می‌باشند که تریلر گیم‌پلی آن‌ها را می‌توانید از اینجا تماشا کنید. Mortal Kombat 11 در تاریخ 3 اردیبهشت و توسط کمپانی Warner Bros برای پلتفرم‌های PC،PS4،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.