Menu

مهمترین دستاوردهای ریسمون در سال 97

مهمترین دستاوردهای ریسمون در سال 97

«ریسمون»، شرکت فعال در زمینه‌ «تور طبیعت گردی»، در سال 97 توانسته است تا با ارائه خدمات منحصر به فرد در زمینه گردشگری، همواره رضایت مشتریان خود را جلب کند. همینطور برای سال پیش رو برنامه‌ها و تورهای جذاب دیگری نیز دارد.


به گزارش روابط عمومی ریسمون، این شرکت که در زمینه‌ی « تور طبیعت گردی» فعال است توانسته در سال 97 اجراهای موفقی در زمینه تور های آموزشی، تورهای تفریحی داشته باشد.

سپهر هاشم زاده همایونی، مدیر عامل و بنیانگذار این شرکت در زمینه مهمترین موفقیت‌ها و دستاوردهای این شرکت در سال 97 گفت: ما مفتخر هستیم در زمینه تورهای طبیعت‌گردی و تورهای داخلی و همچنین تورهای خاص همواره اجراهای موفقی داشتیم.

وی در زمینه چالش‌های این شرکت برای مقابله با مشکلات اقتصادی گریبان‌گیر اقتصاد جامعه و کسب‌وکارها در این سال و راه‌های برون‌رفت شرکت‌ها در این زمینه افزود: «شرکت ما با کم کردن هزینه‌ها و بالا بردن کیفیت همیشه سعی در انجام بهترین خدمات ممکن به مشتری‌های خود را دارد»

به گفته‌ سپهر هاشم زاده همایونی، از عوامل موفقیت این شرکت در مقابله با چالش‌های فضای کسب‌وکار کشور، را مشتری مداری، استفاده از ابزارهای دنیای مجازی و تعهد به خدمات برشمرد و در این زمینه افزود: با انجام تعهداد به موقع و استفاده از تیم کارشناسی، توانستیم بر چالش‌های فضای اقتصادی و کسب و کار چیره شویم.

به گفته سپهر هاشم زاده همایونی، این شرکت در سال آینده قصد دارد تا با استفاده از تیم قوی و منسجم به اهدافی چون برگزاری تورهای منسجم و همچنین برگزاری تورهای متفاوت طبیعت‌گردی اقدام کنند و در این راستا اقدام به معرفی محصول یا امکانات جدید خواهد کرد. یکی از این خدمات جدید تور کشمیرخواهد بود.

گفتنی است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های ریسمون، می‌توانند به سایت آن به آدرس www.rismoun.com مراجعه کنند.