Menu

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order استودیو Respawn قبل از E3 و در ماه آوریل معرفی خواهد شد

با اینکه EA تاکنون عنوان کامل و شایسته‌ای از سری Star Wars عرضه نکرده ولی حتی بدبین‌ترین افراد هم نمی‌توانند از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order که توسط استودیو سازنده سری Titanfall یعنی Respawn در دست توسعه است، چشم‌پوشی کنند. این بازی که اولین بار در کنفرانس E3 2018 شرکت EA معرفی شد، تا E3 امسال صبر نخواهد کرد و زودتر از آن در همایش بزرگداشت Star Wars در تاریخ 13 آوریل (24 فروردین) معرفی خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، این خبر ساعاتی پیش در توییتر رسمی بازی‌های Star Wars شرکت EA تایید شد؛ در زیر می‌توانید متن کامل توییت را مشاهده نمایبد.

"خبر بزرگ را شنیده‌اید؟ #StarWarsJediFallenOrder در مراسم بزرگداشت Star Wars در شیکاگو حاضر خواهد بود. برای اولین بار می‌توانید در تاریخ 13 آوریل این بازی را مشاهده نمایید."

طبق اعلام EA، در این همایش باید انتظار چیزی همانند متن زیر را داشته باشیم:

"در یک پنل خاص در تاریخ 13 آوریل، EA و Respawn پرده‌ها را کنار زده و بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را معرفی خواهند کرد. در این نمایش بازیکنان شاهد یک Padawan که از Order 66 نجات یافته و بعد از سقوط محفل Jedi در فضا سرگردان است، خواهند بود. در این رویداد از جزئیاتی جدید از بازی که پیش از درباره آن‌ها صحبت نشده، رونمایی خواهد شد."

Star Ward Jedi: Fallen Order یک بازی اکشن و ماجراجویی سوم‌شخص است که بازیکنان در آن به جای اسلحه، بیشتر به وسیله lightsabersها (یکی از اسلحه‌های دنیای Star Wars که همانند شمشیر است) با یکدیگر به مبارزه خواهند پرداخت؛ به جز خط داستانی که در بالا ذکر شد، هیچ اطلاعات دیگری از بازی در دسترس نیست و برای اطلاعات بیشتر باید تا 24 فروردین صبر کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده، قرار است بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخی نامعلوم در سال 2019 روانه بازار شود. پلتفرم‌های مقصد بازی هنوز مشخص نیست ولی احتمالا شاهد عرضه بازی برروی کنسول‌های نسل هشتمی Xbox One و PS4 و پلتفرم PC باشیم. شایان ذکر است همایش بزرگداشت Star Wars از تاریخ 22 تا 26 فروردین در شهر شیکاگو برگزار می‌شود.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.