Menu

بنیان گذار Avalanche این استودیو را ترک کرد

این استودیو بیشتر به خاطر بازی‌های اکشن محوری مانند سری Just cause، بازی Mad Max و همچنین بازی جدید و در حال توسعه‌ی آن‌ها یعنی Rage 2 شناخته می‌شود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، در خبری جدید که به تازگی منتشر شده، کریستوفر ساندبرگ (Christofer Sundberg)، موسس این استودیو اعلام کرد که بعد از 16 سال فعالیت در این استودیو، از آن جدا می‌شود.

وی در حساب کاربری توییتر خود سخنانی که در استودیو به همه گفته بود را فاش کرد: " من همین جا به همه اعلام می‌کنم که قصد دارم تا پایان ماه آوریل استودیو را برای همیشه ترک کنم. من این استودیو را در آشپزخانه‌ی خانه‌ی خودم تاسیس کردم، 16 سال در این استودیو مشغول به فعالیت بودم و این استودیو را ساختم و در تمام این مدت با تیم و افراد فوق العاده‌ای همراه بودم."

البته وی اعلام نکرد که قصد دارد تا با دنیای گیم خداحافظی کند و به نظر می‌رسد که او قصد دارد تا کار بزرگتری را در این صنعت انجام دهد. "من هرگز بی خیال دنیای گیم نمی‌شوم و از این کار که از سال 92 در آن شروع به فعالیت کردم پا پس نمی‌کشم. این فقط یک زمان خوب برای کمی استراحت و بهبود اوضاع سلامتی من است و من دوباره با چیزهای جدید و جذابی دوباره برمی‌گردم. یک امر مهم این است که افق‌های خلاقیت خودم را در این زمان گسترش بدهم و این دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن هستم."

فعلا این این استودیو بازی Rage 2 را با همراهی id Software در دست ساخت دارد که قرار است در تاریخ 24 اردیبهشت ماه سال آینده برای پلتفرم‌های PC و Xbox One و PS4 منتشر شود.