Menu

دانلود موسیقی متن بازی Metro Exodus

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Metro Exodus، اثر Oleksii Omelchuk در خدمت شما هستیم.

بازی Metro Exodus عنوانی در سبک شوتر اول شخص و سومین نسخه در سری Metro محسوب می‌شود که توسط استودیوی 4A Games توسعه یافته و توسط کمپانی Deep Silver در تاریخ 15 فوریه 2019، بر روی پلتفرم‌های PS4 و Xbox One و PC عرضه شد. داستان این بازی بر اساس رمان Metro 2035 شکل گرفته و بعد از وقایع Metro 2033 و Metro Last Light اتفاق می‌افتد. در این عنوان، داستان از پایان Redemption نسخه‌ی پیشین ادامه می‌یابد و باری دیگر، بازیکن را در نقش آرتیوم قرار می‌دهد که از Spartan Order خارج شده و به دنبال اثبات این موضوع است که انسان‌های دیگری نیز در خارج از مسکو، از وقایع مربوط به جنگ اتمی جان سالم به در برده‌اند.

این بازی پس از عرضه توانست به موفقیت خوبی برسد و نظرات مثبت منتقدان و بازیکنان را جلب کند. اما همچنین به خاطر به انحصار در آمدن نسخه‌ی PC به مدت یک سال بر روی Epic Store و آن هم در آخرین لحظات، با انتقادات، نظرات منفی و تحریم‌های فراوانی از سوی گیمرها روبرو شد. مدتی بعد نیز، یکی از سازندگان بازی با عنوان کردن موضوع انحصاری کنسولی شدن سری در صورت عدم فروش مناسب نسخه‌ی PC، باعث شد تا هیزم بیشتری بر آتش خشم بازیکنان ریخته شود. هرچند که ادعای او مدتی بعد توسط تیم سازنده و ناشر بازی، تکذیب شد. ما نیز در نقد و بررسی این عنوان، امتیاز 8.5 را به آن اعطا کردیم که می‌توانید آن را در این لینک مطالعه کنید: نقد و بررسی بازی Metro Exodus

Metro Exodus Original Soundtrack

ناشر: Koch Media

تاریخ انتشار: 15 فوریه 2019

قیمت کلی (صرفا جهت اطلاع!): 10459 ین ژاپن – حدود 95 دلار آمریکا

تعداد قطعات موسیقی: 31 قطعه

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 11 دقیقه و 35 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگساز: Oleksii Omelchuk

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 172.78 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Overture [موسیقی پیشنهادی]

Exodus [موسیقی پیشنهادی]

A Promise to Keep

A New Home [موسیقی پیشنهادی]

Roads Ahead [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم