Menu

Capcom؛ تا انتهای ماه جاری اطلاعاتی از پورت Nintendo Switch سری Resident Evil منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، سال گذشته، Capcom اعلام کرد که قصد دارد Resident Evil 0، Resident Evil و Resident Evil 4 را در 2019 به Nintendo Switch بیاورد.

اکنون به زمان حال می‌رسیم و Capcom عنوان کرده تا اواخر این ماه خبرهای بیشتری در این مورد منتشر می‌کند. و با توجه به اینکه در بیست و سوم ماه فوریه به سر می‌بریم، به نظر باید به زودی اطلاعات بیشتری درمورد سه گانه‌ی Switch به دست آوریم.

این خبر از جانب مدیر جامعه‌ی طرفداران Resident Evil از Capcom منتشر شده که در حین صحبت با یکی از هواداران اظهار داشته "جزئیات بیشتری درباره‌ی این پورت" تا انتهای این ماه رونمایی خواهد شد.

تنها پنج روز دیگر تا انتهای ماه فاصله داریم و هنوز چیزی درمورد آن نشنیده‌ایم. و احتمالاً فردا هم قرار نیست خبری به دست آوریم، چون یکشنبه است و روز تعطیل. با این اوصاف، فقط دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه باقی می‌ماند. پس اگر طرفدار Resident Evil هستید و یک Nintendo Switch دارید، در این روزها حواستان به توئیتر خود باشد.

بسیاری افراد، فقط منتظر بهانه‌ای دیگر برای تجربه دوباره Resident Evil 4 هستند، مخصوصاً به خاطر حس نوستالژیکی که القا می‌کند.

البته، اگر هنوز اطلاعاتی از آن ندارید، مطمئن شوید که نگاهی به جدیدترین نسخه‌ی Resident Evil یعنی بازسازی Evil 2 که به تازگی منتشر شد بیاندازید. از قرار معلوم عنوان واقعاً خوبی از آب در آمد و می‌تواند شما را تا از راه رسیدن این پورت‌ها راضی نگه دارد. می‌توانید قسمتی از نقد و بررسی comicbook را در ادامه مشاهده کنید؛

"Resident Evil به معنی واقعی کلمه یک تجربه‌ی survival horror است. از فشارهای روانی که مداوم به بازیکن القا می‌شود تا قسمت‌های هولناکی که بسیار فراتر از یک سری jump scare ساده محسوب می‌شوند، این بازسازی نسخه‌ای است که تمام طرفداران بازی اصلی باید آن را تجربه کنند. برای کسانی که با سری بازی‌های Resident Evil و آغاز فروتنانه‌اش آشنایی ندارند، با اینکه بی‌نقص نیست ولی تجربه‌ی دوست داشتنی‌ای است و برای لذت بردن از آن نیازی به بازی کردن عنوان‌های قبلی ندارید.

از داستان چالش برانگیز که از ابتدا تا انتها پیچش خود را حفظ می‌کند، تا توسعه شخصیت‌ها و سطح جذابیت و جاذبه‌ی بیشتر دانستن، Capcom اکثراً در بازگرداندن این عنوان دوست داشتنی به 2019 موفق بوده و تجربه‌ی هولناکی فراهم کرده که تمام طرفداران ژانر وحشت باید شخصاً آن را تجربه کنند."