Menu

HBO تصاویری بسیار کوتاه از فصل 8 سریال “بازی تاج و تخت” پخش کرد

به تازگی شبکه HBO فیلمی پخش کرده که در آن میتوان تصاویری بسیار کوتاه از فصل 8 سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را دید. این تصاویر به قدری کوتاه هستند که اگر پلک بزنید به احتمال زیاد آنها را از دست خواهید داد، اما در هر صورت این فیلم حاوی تصاویر جدیدی از این سریال محبوب میباشد.

تصاویر غافلگیر کننده از فصل 8

شبکه HBO، شب یکشنبه ویدوئی غافلگیر کننده از محصولات جدیدش در سال 2019 پخش کرد. این ویدئو حاوی قطعه های بسیار کوچک از فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و همچنین فصل قبلی این سریال میباشد.

در این قطعه سه ثانیه ای از بازی تاج و تخت، شما میتوانید جان اسنو (Jon Snow) را ببینید که در حال به آغوش کشیدن خواهرش سانسا استارک (Sansa Stark) است. شما این تصویر را در حدود دقیقه 1:10 مشاهد خواهید کرد.

به گفته سایت Entertainment Weekly، تصویر در آغوش رفتن این دو، همان تصویری نیست که ما در زمان تجدید دیدار آنها در Castle Black دیده ایم، بنابراین این تصاویر مربوط به فصل جدید یعنی فصل 8 هستند.

تاریخ نا معلوم عرضه فصل 8

همانطور که میدانید، تاریخ عرضه فصل 8 سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) هنوز به صورت دقیق مشخص نیست، و طرفداران این سریال دوست داشتنی همچنان باید منتظر خبرهای قطعی در این مورد بمانند. البته خبرهایی وجود دارد که حاکی از آنست که فصل هشتم این سریال به احتمال زیاد در نیمه اول سال 2019 عرضه خواهد شد.

فصل 8 سریال بازی تاج وتخت

این سریال بسیار جذاب، توانست از ابتدا طرفداران زیادی بدست آورد، طرفدارانی که بعد از پایان هر فصل، بی صبرانه برای عرضه فصل بعد منتظر میماندند. جذابیت این سریال تا حدی است که تماشاگران آن برای رسیدن فصل بعد یک سال صبر میکنند، زمانی که بسیار طولانی است.

بازی خوب بازیگرانی مانند Kit Harington در نقش جان اسنو، که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و همچنین Sophie Turner در نقش سانسا استارک، توانسته باعث جذب بیننده های زیادی شود، بیننده هایی که حاضرند هر چیزی که بر روی آن تصویر چهره های این بازیگران است را خریداری کنند.

همچنین ببینید:

اسپین آف سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت ؛ هر اطلاعاتی که باید بدانید

میسی ویلیامز بازیگر نقش آریا سریال بازی تاج و تخت با آریا در پستی نامعلوم خداحافظی کرد

با سازنده تیر و شمشیرهای سریال “بازی تاج و تخت” آشنا شوید

ازدواج دو هنرپیشه سریال بازی تاج و تخت

نوشته HBO تصاویری بسیار کوتاه از فصل 8 سریال “بازی تاج و تخت” پخش کرد اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.