Menu

EA ساخت نسخه جدیدی از سری Need For Speed را تایید کرد

شرکت Electronic Arts روز جاری گزارش مالی اولیه خود را از نیمه سوم سال تا پایان 31 دسامبر 2018 را منتشر کرد و مشخص نمود که یک بازی جدید از سری Need for Speed در دست ساخت قرار دارد. علاوه بر این، آن‌ها تجربه‌های جدیدی از Titanfall خلق خواهند کرد (و بر خلاف حدس برخی افراد، خبری از نسخه واقعیت مجازی Titanfall نیست).

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، متاسفانه این ناشر جزئیات بیشتری از بازی جدید Need For Speed به اشتراک نگذاشت. حدس ما این است که استودیوی Ghost Games باری دیگر وظیفه ساخت آن را بر عهده گرفته و احتمالا از موتور Frostbite استفاده خواهند کرد.

بلیک یورگنسن، مدیر عامل اجرایی و رئیس مالی EA گفت:

"FIFA خود را به عنوان فرانچایزی قدرت‌مند در سالی شلوغ در صنعت بازی‌های ویدیویی نشان داد. در بخش دیگری از کسب‌وکار، ما به دنبال اصلاحاتی برای بهبود بخش اجرایی و تمرکز بر تحقیق و توسعه هستیم. برای آینده هم خوشحالیم که Anthem را عرضه کنیم، Apex Legends را رشد و تجربیات مرتبط با Titanfall را رشد دهیم، بازی جدیدی از Plants vs. Zombies و Need for Speed بسازیم و Star Wars Jedi: Fallen Order هم به عناوین پاییز خود اضافه کنیم."

بنابراین EA اساسا در این بیانیه نسخه جدیدی از Need For Speed ،Plants vs. Zombies و تجربه‌های جدید Titanfall را تایید کرد. امیدوار هستیم این‌ها عناوین فرعی برای موبایل نباشند و شاهد دنباله‌ای مناسب برای هر کدام برروی پلتفرم‌های نسل فعلی خواهیم بود.