Menu

کارگردانان فیلم Avengers 4 به مراسم The Game Awards 2018 می‌آیند

آقای "جف کیگلی (Geoff Keighley)، تهیه‌کننده مراسم The Game Awards، مدت است که قول نمایشی بسیار بزرگ در مراسم TGA در هفتۀ آینده را می‌دهد. معرفی پروژۀ جدید استدیو Obsidian Entertainment و امکان رونمایی از گیم‌پلی عنوان Mtroid Prime 4 توسط نینتندو، قسمت‌هایی از برنامۀ این نمایش عظیم هستند. اما این نمایش اینبار کارت خال حکم خود را رو کرده است: برادران "راسو (Russo)"، دو کارگردان فیلم بلاک‌باستر Avengers: Infinity War و قسمت بعدی آن، به مراسم TGA 2018 می‌آیند.

آقای "کیگلی" امروز در توییتر خود بیان کرد که "جو راسو (Joe Russo)" و "آنتونی راسو (Anthony Russo)" از مهمانان و معرفی‌کنندگان مراسم هفتۀ بعد خواهند بود، اما اینکه آنها قرار است چه چیزی را معرفی کنند، معلوم نیست. می‌توانید اعلامیه و تصویر سفارشی آن را در ادامه مشاهده کنید.

the game awards 2018

"ما هیجان‌زده‌ایم تا به Joe و (Anthony Russo (@Russo_Brothers، کارگردانان فیلم Avengers برای آمدن به مراسم TheGameAwards# خوش‌آمد بگوییم. استریم مراسم را که پنجشنبه شب در تمام نقاط دنیا بصورت زنده پخش می‌شود، از دست ندهید. WorldsWillChange#"

(Geoff Keighley (@geoffkeighley –

این اعلامیه ما را به هر گونه گمانی وامی‌دارد که قرار است چه چیزی از سوی این دو برادر معرفی شود. تا جایی که ما می‌‌دانیم، شاید تنها یک معرفی سریع از یک جایزه باشد. اما آقای "کیگلی" به طور خاص از فیلم Avengers نام برد، پس ممکن است یکی از دو حالت زیر ممکن است روی دهد.

اولین حالت که احتمال رخ دادن آن کم است ولی باز هم وجود دارد، می‌تواند تریلری از فیلم Avengers 4 باشد. اگر چه مارول هنوز معلوم نکرده است که چه زمانی این رونمایی را خواهیم دید، اما طرفداران این سری سرسختانه منتظر این رونمایی بوده‌اند. با در نظر گرفتن تاریخ عرضۀ فیلم که در اوایل ماه می است، به احتمال زیاد چیزی از این فیلم خواهیم دید. اما این سوال مطرح می‌شود که آیا مراسم TGA محل رونمایی از فیلم Avengers 4 خواهد بود؟

حالت دوم می‌تواند تیزری از اولین عنوان حاصل توافق Square Enix با مارول باشد. شرکت Square Enix مدت‌ها پیش اعلام کرد که قرار است بر روی عناوینی برگرفته شده از سری Avengers کار کنند، پس این شرکت می‌تواند در مراسم TGA تیزری از نمایشی بزرگتر که برای مراسم E3 2019 برنامه‌ریزی شده است به ما نشان دهد. با در نظر گرفتن هیجانی که از زمان عرضۀ عنوان Marvel's Spider Man حول بازی‌های ابرقهرمانان ایجاد شده، احتمال رخ دادن آن بیشتر است.

اما این می‌تواند در نهایت فقط یک ارائۀ معمولی باشد. با این وجود، آمدن برادران "راسو" به مراسم TGA اتفاقی بسیار مهم است. شابد آنها "تانوس (Thanos)" را هم با خود بیاورند…؟

مراسم The Game Awards 2018 در روز 6 دسامبر (پنجشنبه 15 آذر) برگزار می‌شود.