Menu

استون مارتین خودرو Goldfinger DB5 جیمز باند را دوباره میسازد

استون مارتین در حال ساخت 25 عدد از خودروی نمادین DB5 است که در فیلم های جیمز باند (James Bond) مورد استفاده قرار میگرفتند و متعلق به شخصیت اول فیلم بودند. ساخت و احیاء دوباره این خودرو که یکی از جالب ترین خودرو هاست و توسط یک ستاره سینما رانده شده، میتواند با استقبال خوبی از سوی مجموعه داران پولدار مواجه شود.

همکاری استون مارتین و EON Productions

علاقمندان به گجت های تاثیرگذار که همیشه منتظر پیشرفت های بعدی در تکنولوژی بوده اند، به احتمال زیاد به این خودروی نمادین شرکت استون مارتین یعنی Goldfinger DB5 چشم خواهند دوخت. حالا استون مارتین و EON Productions قصد دارند تا 25 عدد از Goldfinger DB5 که به خاطر متعلق بودنش به جیمز باند و ویژگی های خاص اش شهرت دارد بسازند.

سری جدید این خودروها مستقیما از روی 1964 DB5 که جیمز باند با آن رانندگی میکرد و شامل چندین گجت مختلف میشد ساخته خواهد شد. میخواهید از دست دوربین های کنترل سرعت خلاص شوید؟ قابلیت چرخاندن پلاک (یکی از قابلیت هایی که جیمز باند از آن استفاده میکرد) یکی از گزینه های در دسترس این محصول خواهد بود (اما به هر حال ما نمیتوانیم از این آپشن استفاده کنیم).

حضور سرپرست گروه جلوه های ویژه فیلم جیمز باند

جالب است بدانید که Chris Corbould سرپرست تیم جلوه های ویژه فیلم های جیمز باند قرار است بر روی گجت های مختلف دیگری کار کند که در DB5 در دسترس خواهند بود. البته هنوز حرفی در مورد ویژگی هایی مانند پرتاب موشک، صندلی قابل پرتاب، شیشه های ضد گلوله، رادار، و یا مسلسل بیان نشده است که آیا قرار است که این خودرو به آنها مجهز باشد یا خیر! که البته به احتمال زیاد خیلی از این ویژگی ها مناسب همان فیلم های سینمایی است و نه واقعیت.

داخل خودرو جیمز باند,استون مارتین

استون مارتین قرار است ساخت Goldfinger DB5 ها را در Newport Pagnell انجام دهد، یعنی مکانی که نسخه اصلی آنها ساخته شده است. ظاهرا قرار است به منظور بهبود کیفیت و اطمینان بیشتر، تغییرات جزئی در این خودرو صورت بگیرد. ویژگی های اضافی مانند کیسه های هوا و کمربند ایمنی که امروزه برای اطمینان بیشتر به خودروها اضافه میشوند نیز احتمالا در مدل جدید DB5 گنجانده شوند، گرچه از ویژگی های اصلی این خودرو نیستند.

متاسفانه آخرین مدل DB5 برای تردد در خیابان ها قانونی نیست. علاوه بر این، شما باید واقعا ثروتمند باشید که بخواهید یکی از این خودروها را داشته باشید زیرا مجبور به پرداخت مالیات سنگینی هستید. به هر حال به گفته شرکت استون مارتین، انتظار میرود این خودرو ها در سال 2020 تحویل خریدارانشان شوند.

همچنین ببینید:

تولید اولین خودرو تمام الکتریکی شرکت پورشه از سال آینده آغاز میشود

اپل مهندس سابق تسلا که قبلا کارمند خودش بود را برای پروژه Titan دوباره استخدام کرد!

بنا به گزارشی الون ماسک هنوز هم در تلاش است تا با جذب سرمایه گذاران تسلا را خصوصی کند

نوشته استون مارتین خودرو Goldfinger DB5 جیمز باند را دوباره میسازد اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.