Menu

جدید ترین اخبار سریال ممنوعه : توضیحات + معرفی بازیگران و خلاصه داستان

سریال شبکه خانگی ممنوعه، یکی از جنجالی ترین سریال های خانگی است که در سالهای اخیر تولید شده است اگر چه نمیتوان نسبت به موفقیت و استقبال مردمی از آن همچون گلشیفته و شهرزاد خبر داد، اما حضور چهره های مطرح و مردمی سینما و تلویزیون در کنار یکدیگر از آتیلا پسیانی، پژمان بازغی و بهاره افشاری گرفته تا نیکی کریمی میتوان از آن به عنوان سریالی در ژانر اجتماعی پر کششی را در اختیار بیننده تلویزیونی قرار خواهد داد نام برد. همچنین برای معرفی این سریال خانگی میتوان گفت: سریال ممنوعه ، سریال ویژه نمایش خانگی به کارگردانی امیر پورکیان است که سرمایه گذاری آن توسط صادق یاری صورت گرفته است.از روزهای اول تصویربرداری این سریال خاطره اسدی، امیرحسین آرمان، آناهیتا درگاهی، مجید مظفری و آتیلا پسیانی جلوی دوربین رفته بودند و به تازگی الهه حصاری و پژمان بازغی به جمع بازیگران این سریال اضافه شدند.

نمایش خانگی ممنوعه از دوشنبه پنج شهریور وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. پخش سریال ممنوعه به صورت هفتگی و هر دوشنبه، توسط موسسه سرو رسانه پارسیان صورت می‌گیرد. مسئولیت جانشین تهیه کننده در این سریال بر عهده مهدی یاری است. همچنین صادق یاری به عنوان سرمایه گذار در این پروژه حضور دارد.

در این سریال پر بازیگر نیکی کریمی، امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبان نژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، میلاد کی‌مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

حال به معرفی برخی از بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

 

نیکی کریمی در سریال ممنوعه :

نیکی کریمی در سریال ممنوعه

نیکی کریمی (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر و کارگردان ایرانی است. کریمی با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی یکی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده‌است. در سال ۱۳۷۲ نیکی کریمی موفق به دریافت جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین برای فیلم سارا شد.[۱] او در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر (سال ۱۳۸۱) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم دیوانه‌ای از قفس پرید و واکنش پنجم شد. نیکی کریمی تاکنون در جشنواره‌های متعدد داخلی و بین‌المللی فیلم به عنوان داور حضور داشته‌است. او در سال ۱۳۸۶ (۲۰۰۷) از داوران بخش فیلم کوتاه شصتمین جشنواره فیلم کن فرانسه بود. همچنین او در زمینه عکاسی و ترجمه کتاب نیز فعالیت داشته‌است. منبع ویکی پدیا

نیکی، از نوجوانی به بازیگری گرایش داشت و در طی دوران دبستان به بازی در تیاتر‌های مدرسه می‌پرداخت. سال ۱۳۶۸ نخستین تجربه بازی‌گری مقابل دوربین را با فیلم سینمایی «وسوسه» تجربه کرد اما با ایفای نقش در فیلم «عروس» ساخته بهروز افخمی ره صدساله را یک شب طی کرد و ستاره شد. نیکی کریمی، یکی از پرافتخارترین بازیگران زن سینمای ایران از لحاظ کسب جوایز داخلی و بین‌المللی است. جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره‌ سه قاره نانت برای بازی در فیلم «سارا» اولین افتخار جهانی‌اش بود. او اوایل دهه هفتاد برای تحصیل در رشته طراحی لباس به آمریکا رفت و پس از پایان تحصیلاتش به ایران بازگشت. کریمی تا کنون ۵ بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر شده و برای بازی در فیلم «دیوانه‌ای از قفس پرید» موفق به دریافت سیمرغ شده است. بازیگری که علاوه بر فعالیت مستمر در بسیاری از زمینه‌های سینما به ترجمه کتاب و عکاسی نیز مشغول است. نیکی کریمی سال ۱۳۸۰ با ساخت مستند «داشتن یا نداشتن» کارگردانی را تجربه کرد و سه سال بعد اولین فیلم سینمایی‌اش را به تصویر کشید او به تازگی تهیه‌کنندگی یک اثر سینمایی را بر عهده گرفته است.

 

امیرحسین آرمان در سریال ممنوعه :

اميرحسین آرمان فعاليت سينمايی خود را در مقام بازيگری از سال ۱۳۸۵ با فيلم ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی آغاز كرد. پس از آن در فیلم‌های «هدف اصلی»، «صدسال به این سال‌ها» ، «امشب شب مهتابه»، «یه حبه قند»، «بیداری رویاها»، «برف روی شیروانی داغ» بازی کرد. با همکاری با سید ضیاءالدین دری توانستدر اولین تجربه تلویزیونی‌اش در سریال «کلاه پهلوی» بازی کند. پس از این هم در تلویزیون و هم درسینما با بازی در فیلم‌های «بشارت به یک شهروند هزاره سوم»، «نازنین»، «شیفت شب» و «آنها» و سریال‌های «پیدا وپنهان»، «زخم» و «کیمیا» به موفق به ادامه فعالیت خود شد.

 

 

 

 

آتیلا پسیانی در سریال ممنوعه :

آتیلا پسیانی ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، فرزند جمیله شیخی هنرپیشه نامدار و فقید سینما، تلویزیون و تئاتر ایران و همسر فاطمه نقوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او دارای دختری به نام ستاره و پسری به نام خسرو است که از بازیگران جوان تئاتر به حساب می آیند. او در سال ۱۳۶۱ از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر فارغ التحصیل شد. بازی در فیلم را از سال ۱۳۶۲ با مرگ سفید کاری از حسین زندباف تجربه کرد.پسیانی تجربه کار کودک را با محله برو بیا در کارنامه اش اینچنین ثبت کرده است«پسر باهوش یونانی!»: «ابتدا خنگ بود ولی بعد از مدّتی باهوش شد». در کنار حاتمی کیا تجربه دستیار کارگردانی را با فیلم «بوی پیراهن یوسف» به دست آورد. پس از آن هم با داریوش فرهنگ در دو فیلم «بهترین بابای دنیا» و «دو فیلم با یک بلیط» همین تجربه را داشت. با بیضایی به عنوان بازیگردان در فیلم «مسافران» همکاری داشت. درباره تجربه در تئاتر اینطور میگوید:«تربیت من در تئاتر به کارگاه نمایش بر می گردد. کارگاه نمایش اتفاقا نقطه مقابل اداره تئاتری بود که مادرم هم در آن حضور داشت. من زاییده سیستمی در تئاتر ایران هستم که از اساس با مکتب و سیستمی که مادرم در آن پرورش یافته متفاوت بود”.نظرش درباره پرکاریاش در حوزههای هنری متفاوت را اینگونه بیان میکند: دعا کنید همین طور و همین قدر کودک بمانم!» .پسیانی توانست در سال ۱۳۸۰ تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از دوره ۵ جشن خانه سینما را از آن خود کند. پسیانی که ازاواسط دهه ۶۰ تا اواخر دهه ۸۰ پرکارترین سالهای کاری اش را سپری میکرد خود درباره این دوره میگوید:«بله، در آن دوران کارهایی داشتم که به آنها افتخار می کنم. مسافران بیضایی، خاکستر سبز حاتمی کیا، روز شیطان افخمی و چند کار دیگر. در سال های دهه گذشته هم کار هایی از قبیل کارگران مشغول کارند مانی حقیقی و شبانه از امید بنکدار و کیوان علی محمدی را کار کرده ام که فیلم های آبرومندی هستند. همه شان هم نقش اول بوده اند. چندوقت پیش هم در فیلم تازه تینا پاکروان بازی کرده ام که خیلی نقشم را دوست دارم، به تازگی هم با فرزاد موتمن قرارداد بسته ام. چرا فکر می کنی در سینما کم کار شده ام؟ در ضمن من حرفه دیگری هم دارم. می دانی طراحی داخلی هم می کنم و بخشی از نیاز های مادی ام از آن راه تأمین می شود. بنابراین لازم نیست هر نقشی را بپذیرم.»

 

پژمان بازغی در سریال ممنوعه : 

پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانواده ۵ نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب اسلامی به شهر رشت می‌رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ خانواده به تهران بازمی‌گردند.[۱]بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در سریال آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون جوانی و بلوغ و سریال گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد. همسر او مستانه مهاجر از تدوین‌گران سینمای ایران است. وی همچنین به عنوان مجری در چند برنامه تلویزیونی از جمله: چند درجه، کودک شو (شبکه نسیم) و برنامهٔ سال تحویل ۱۳۹۶ شبکهٔ دو سیما حضور داشته‌است.

 

 

 

همچنین بازیگران مشهور دیگری نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند که در اینده به معرفی آنان نیز میپردازیم.

 

دیگر عوامل تولید این سریال میتوان از نویسندگان فیلمنامه: علی اصغری و مهرداد کوروش نیا، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حامد شریفی نیا، مدیر فیلمبرداری: ابولفضل نباتی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدیر تدارکات: توماج گودرزی، امور مالی: مهدی جمشیدی، عکاسان: حانیه زاهد و علی سندانی، فیلمبردار پشت صحنه: محمود جوانشیر، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، مشاور تبلیغات: سپیده هاشمی محتشم، مشاور رسانه ای: آیدا اورنگ، سرمایه گذار: صادق یاری، نام برد.

برای اطلاع رسانی فعالیت های خود، صفحه اینستاگرامی به نشانی @mamnooeseries دارد که از طریق این صفحه، میتوانید تصاویر پشت صحنه سریال ممنوعه و هم چنین جزییات ساخت و فیلمبرداری و آنچه که درباره این سریال پر بازیگر در طول ماه نیاز دارید را دریافت کنید.

اگر بیننده سریال ممنوعه بودید حتما نظر خود را درباره این سریال که گفته میشود یکی از متفاوت ترین سریال های شبکه خانگی سالهای اخیر است در اختیار ما قرار دهید، ما خوشحال میشویم تا با شما در رابطه با سریال ممنوعه به گفتگو بپردازیم لازم به ذکر است که سریال ممنوعه هرهفته به صورت قانونی از سایت هکس دانلود قابل دریافت است.

جهت دانلود سریال ممنوعه به سایت هکس دانلود سر بزنید.