Menu

سریال گردن زنی چند قسمت است؟

سریال گردن زنی به کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی علی قربان‌زاده، از روز جمعه ۲۳ شهریورماه از ساعت ۱۲ ظهر به صورت رسمی روی پلتفرم فیلم‌نت و سایت هکس دانلود منتشر می‌شود. سامان سالور که پیش از این با ساخت فیلم‌هایی مانند سه کام حبس و چند کیلو خرما برای مراسم تدفین شناخته شده، با این سریال اولین تجربه خود در حوزه سریال‌سازی برای نمایش خانگی را رقم می‌زند. فیلمنامه این مجموعه به قلم زامیاد سعدوندیان نوشته شده و با عنوان گردن زنی به زودی به خانه‌های مخاطبان راه پیدا می‌کند.

بازیگران سریال گردن زنی

در سریال گردن زنی گروهی از بازیگران برجسته حضور دارند که شامل رویا نونهالی، الهام پاوه‌نژاد، حسن معجونی، مهران غفوریان، مهدی حسینی‌نیا، سمیرا حسن‌پور، پوریا رحیمی‌سام و پژمان بازغی می‌شوند. همچنین محمد ولی‌زادگان، امین شعرباف، پاشا رستمی، ستایش رجایی‌نیا، سعید زارعی، کیسان دیباج، الیکا ناصری و حسن زارعی نیز در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند. از دیگر بازیگران این مجموعه می‌توان به سپیده اعلایی، محمد اشکان‌فر، آزاده مهدی‌زاده، هلن نقی‌لو، سهیل قنادان، محسن غفاری، مهرداد بهاءالدینی، شقایق سرسختی و بهنام تشکر اشاره کرد.

داستان قسمت اول سریال گردن زنی

داستان سریال گردن‌زنی از دل یک مراسم عروسی پرزرق‌وبرق آغاز می‌شود، جایی که از همان ابتدا تنش‌های خانوادگی میان اقوام عروس و داماد مشهود است. برادر داماد از موضوعی ناخوشایند ناراحت به نظر می‌رسد و برادر کوچک عروس نیز هنوز به مراسم نرسیده است. در اتاق‌های پنهانی بالای سالن، دعواهایی بین اعضای خانواده در حال رخ دادن است، در حالی که مهمانان از این اتفاقات بی‌خبرند. همزمان با جریان عروسی، مرد جوانی که تازه از زندان آزاد شده، وارد خانه زوج جوان می‌شود و تصمیم به سرقت می‌گیرد. در ادامه، عروس و داماد از مهمانان عروسی جدا شده و به خانه خود می‌روند، جایی که مرد سارق به طرز وحشیانه‌ای آن‌ها را به قتل می‌رساند.

تعداد قسمت های سریال گردن زنی

به گفته عوامل سازنده سریال این سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی سامان سالور قرار است در ۱۵ قسمت منتشر شود.