Menu

بسیار مهم: جریان پریدن گیفت برخی از بازیکنان فورتنایت چیست؟! [دست فروشگاه های نامعتبر رو شد]

جریان چیست؟

ظهر امروز بود که در شبکه های اجتماعی مختلف چندین نفر به من راجع به ناپدید شدن گیفت هایشان (آیتم هایی که به وسیله خدمات گیفتینگ از سایت ها، پیج ها و کانال هایی که در حوزه فورتنایت فعالیت می کنند، خریداری کرده اند) پیام دادند، حقیقتا اوایل اصلا در جریان نبودم تا اینکه متوجه شدم چندین پیج و کانال فورتنایت همزمان متن زیر را منتشر کردند:

دوستان عزیز و همراهان همیشگی!

بنا بر قوانین جدید اپیک گیمز :

خرید فروش هرگونه آیتم گیفتینگ ؛ متریال سیو د ورلد و یا خود اکانت به هرصورتی غیر قانونی میباشد و درصورت مشاهده و تشخیص آن موارد فروخته شده پس گرفته میشود و لذا مشکلی برای اکانت دوطرف پیش نخواهد آمد .

• همچنین بنا به تحریم های آمریکا که خودتونم بیشتر از من در جریانش هستید ، اپیک گیمز روی تمامی گیفتینگ هایی که از ایپی ایران صورت گرفته حساس شده و در حال بک زدن تمامی آنها میباشد!

• این تنها مختص به شاپ ها نبوده و حتی اگه رفیقتونم براتون گیفت کرده باشه احتمالش خیلی زیاده که بک بخوره و ویباکس به اکانت دوستتون اضافه شه!

• از تمامی همراهان عزیز خواهشمندیم که مشکل به وجود آمده را درک کنند و به شاپ ها گیر الکی ندن چون این مختص یک شاپ و دو شاپ نیست!
دوستان و همراهان گرامی این تحریم ها فقط شامل گیفتینگ نمیشود !

• همچنین در خصوص کانال و پیج های اینستاگرام فارسی در پی اخبار و فروش محصولات فورتنایت بسیاری از پیج ها حتی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان بلکه بیشتر بسته شده .

آیا متن بالا حقیقت دارد؟

متنی که در بالا مشاهده می کنید، توسط اکثر کانال ها، پیج هایی که در حوزه خدمات گیفتینگ فورتنایت فعالیت می کنند منتشر شده است، در صورتی که با قوانین اپیک گیمز آشنایی نداشته باشید و زودباور باشید، خب متن بسیار احساسی و منطقی به نظر می رسد، علی الخصوص زمانی که تحریم های آمریکا را به عنوان دلیل اصلی مطرح کرده اند، اما در اینجا چند سوال مطرح می شود:

  • چرا تحریم های آمریکا و اپیک گیمز فقط باعث از بین رفتن گیفت می شود؟!
  • آیا آمریکا و اپیک گیمز فقط روی گیفت کردن با آیپی ایران حساس است؟!!
  • چرا اتفاقی برای بتل پس، استارتر پک، ویباکس یا حتی باندل هایی که بازیکنان به طور قانونی از فروشگاه های معتبر تهیه کرده اند نیفتاده است؟!!
  • آیا آمریکا و اپیک گیمز فقط روی گیفت کردن با آیپی ایران حساس هستند و به همین مورد گیر می دهند؟!!
  • چرا این اتفاق برای کسانی که با ویباکس قانونی برای دوستان خود آیتم گیفت کرده اند رخ نداده است؟

تمام این سوالات را مطرح کردم تا بگویم متاسفانه متنی که در کانال ها و پیج ها منتشر شده است، از پایه اشتباه یا حتی دروغ (خواه و ناخواه)

لازم به ذکر است طرف صحبت من با مدیران پیج ها، کانال ها و حتی سایت هاییست که گیفت های ارزان قیمت را به عنوان گیفت قانونی و ضمانت دائم می فروختند! در صورتی که شما از این دسته از افراد (جزو کسانی که گیفت هایشان پریده) هستید، حق پس گرفتن پول خود را دارید.

پس واقعیت چیست؟!

قبل از اینکه به طور کامل شفاف سازی کنم و واقعیت را شرح دهم، لازم به ذکر است تا همین یک هفته قبل خدمات گیفتینگ فورتنایت فروشگاه پلی مگ فعال بود، اما جالب است بدانید خیلی ها می گفتند چرا آیتم 1500 ویباکسی را 189 هزار تومان می فروشید، فلان پیج 105 هزار تومان می فروشد، فلان کانال 90 هزار تومان می فروشد! و …

درحال حاضر قیمت 1000 ویباکس قانونی (غیرگیفت) 189 هزار تومان است، آیا به نظر شما قیمت هایی مثل، 70 هزار تومان، 80 هزار تومان و … منطقی است؟!

خیلی از سایت ها، کانال ها و پیج ها اسیر دروغ برخی از فروشندگانی که با کارت های هکی و گلیچ ویباکس تهیه می کردند شدند، اما سوال من اینجاست، که شما به عنوان یک فروشگاه، نباید قبل از موجود کردن محصولات خود، تحقیق کنید؟!

لازم به ذکر است فروشگاه پلی مگ تا مدتی از دسترس خارج می شود تا برخی از موضوعات روشن تر شوند؛ لازم به ذکر است هدف از این کار این است تا خدایی نکرده ما اسیر چنین موضوعاتی نشویم!

پس چرا برای گیفت های من مشکلی رخ نداد؟

فقط دو مورد در اینجا مطرح است:

1- از گیفت قانونی استفاده کرده اید (مثل خدماتی که ما ارائه می دادیم)
2- به زودی برای شما هم اتفاق می افتد!

لطفا در گروه های فورتنایتی که عضو هستید، لینک این صفحه را به اشتراک بگذارید تا دیگران اسیر حقه و طمع برخی از سودجویان نشوند!

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: سایت پلی مگ

4.6 / 5 ( 10 امتیاز )

The post بسیار مهم: جریان پریدن گیفت برخی از بازیکنان فورتنایت چیست؟! [دست فروشگاه های نامعتبر رو شد] appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.