Menu

PS5 Showcase Event | تریلر گیم‌پلی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، شرکت Sony در جدیدترین رویداد مخصوص به بازی‌های کنسول نسل نهمی خود، ویدیویی گسترده را از گیم‌پلی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به نمایش درآورد، در حالی که در این تریلر شاهد اطلاعات جدیدی از داستان بازی نیز بودیم. این بازی یک سال پس از وقایع عنوان PS4 آغاز می‌شود و مادر مایلز حال وارد فضای سیاسی شده است. در تجمع صورت گرفته برای این فضای سیاسی، دو سازمان رقیب با هم درگیر می‌شوند و البته مایلز برای بهبود وضعیت و پایدار کردن آن مداخله می‌کند که درنتیجه شاهد برخی مکانیزم‌های گیم‌پلی و سیستم مبارزات بازی بودیم. این سیستم مبارزات تقریبا شبیه نسخه‌ی قبلی هستند درحالیکه برخی ویژگی‌های شخصیت مایلز رنگ و نمایی تازه به آن بخشیده است.

پس از این قضیه اتفاقاتی مانند تخریب و سقوط پل و نجات مردم توسط مایلز صورت می‌گیرد و جزئیات بصری بازی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. نکته‌ی دیگر اینکه با وجود حضور افکت‌های مختلف در بسیاری از سکانس‌های بازی، قابلیت Ray-Tracing به خوبی صورت گرفته است.

این بازی مورد انتظار که به عنوان یک اسپین آف برای مجموعه‌ی Spiderman شناخته می‌شود، در تعطیلات سال 2020 و همزمان با انتشار PS5 بر روی این کنسول و PS4 عرضه خواهد شد. نسخه‌ی Ultimate Edition بازی نیز علاوه بر Spider-Man: Miles Morales شامل بازسازی عنوان اول برای PS5 خواهد بود.

حال شما را به تماشای تریلر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود یا کیفیت HD-دانلود با کیفیت FHD

تماشا به صورت تمام صفحه