Menu

بهترین کنترل پنل هاست لینوکس

هاست لینوکس را می توان یکی از مناسب ترین گزینه ها برای وب سایت هایی به شمار آورد که بر اساس PHP پیاده سازی شده اند. خرید هاست لینوکس همراه با خود نکات خاص خودش را دارد و تهیه نسخه خوب آن تبدیل به یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران وب سایت های اینترنتی شده است. هاست لینوکس این قابلیت را دارد تا اسکریپت های مختلفی را بر روی خود نصب کند که وردپرس و پرستاشاپ در بین این موارد قرار می گیرد.

هاست لینوکس برای اینکه بتواند به خوبی مدیریت شود نیاز است تا یک کنترل پنل را به خود اختصاص دهد. دایرکت ادمین بهترین کنترل پنل هاست لینوکس می باشد که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. از این رو تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

هاست لینوکس چیست؟

قبل از اینکه به ویژگی های دایرکت ادمین بپردازیم، بد نیست تا با تعریف کلی از هاست لینوکس آشنا شوید. برای اینکه بتوانید از این هاست بهره ببرید، به هیچ عنوان نیازی نیست تا سیستم عامل دستگاه شما لینوکس باشد. چرا که شما تنها به یک مرورگر وب نیاز دارید. این مرورگر می تواند برای شما یک محیط گرافیکی تمام را به وجود بیاورید که از طریق آن می توانید دسترسی خودتان را به مدیریت هاست امکان پذیر کنید.

عموما از وب سرور آپاچی برای هاست های لینوکسی بهره گرفته می شود. اگر سیستم های مدیریت محتوای شما بر اساس PHP و یا MySQL باشد، خرید هاست لینوکس یک پیشنهاد بسیار ویژه به حساب می آید. از این سیستم های مدیریتی می توان به وردپرس، دروپال، جوملا و وی بولتن اشاره کرد.

با بهترین کنترل پنل هاست لینوکس آشنا شوید

بدون شک یکی از بهترین و قدرتمندترین کنترل پنل هاست لینوکس تحت عنوان دایرکت ادمین شناخته شده است که از آن برای کنترل و مدیریت وب سایت های مختلف بهره گرفته می شود. برای اینکه بتوان سرویس های میزبانی را در چندین نسخه متعدد بهینه سازی کرد و به مدیریت آسان آن ها دست پیدا کرد، به کنترل پنل دایرکت ادمین نیاز می باشد.

خرید هاست لینوکس

امکاناتی که دایرکت ادمین در اختیار شما خواهد گذاشت:

  1. دایرکت ادمین توانسته یک سیستم آماری دقیق و پیشرفته را به خود اختصاص دهد.
  2. فایل منیجر به کار گرفته شده در این کنترل پنل یک محیط بسیار ساده و کامل دارد.
  3. صفحات ارور و خطا را می توان به راحتی مدیریت کرد.
  4. می توان به صورت کاملا اتوماتیک از کاربران یک وب سایت بک آپ و یا پشتیبان تهیه کرد.
  5. یکی دیگر از امکانات بهترین کنترل پنل هاست لینوکس این بوده در حالت پیشفرض امنیت بسیار بالایی را دارد.
  6. از زیر دامنه و یا Sub Domain بهره مند است.
  7. این کنترل پنل در محیط کاربری دایرکت ادمین می تواند از سیستم POP/IMAP پشتیبانی کند.
  8. افراد می توانند بدون محدودیت اقدام به ساخت اکانت FTP کنند.

دیگر مواردی که می توان دایرکت ادمین را انتخاب کرد

دایرکت ادمین یکی از بهترین کنترل پنل های هاست لینوکس به حساب می آید که پنل بسیار زیبا و چشم نوازی را از لحاظ گرافیکی دارد. همچنین اگر می خواهید امنیت و کارآمد بودن را تجربه کنید، بهترین گزینه ای که در پیش روی شما قرار داده شده است، دایرکت ادمین می باشد.

سرعت بالایی را می توانید از این پنل شاهد باشید و به دلیل ارائه امنیت بالا کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این محبوبیت در بین وبمسترها و مدیران سرور بسیار گسترده شده است.

رابط کاربری در نظر گرفته شده برای این پنل لینوکسی بسیار قدرتمند است. همچنین هیچگونه پیچیدگی خاصی را به خود اختصاص نداده است و کاملا کاربر پسندانه می باشد. از دیگر قابلیت های این پنل می توان به ضد کرش بودن آن اشاره کرد. این قابلیت باعث خواهد شد تا پایداری سرویس هایی که بر روی سرور موجود هستند، افزایش بسیار زیادی را داشته باشد. با وجود بهترین کنترل پنل هاست لینوکس می توانید امکاناتی که در گزینه های زیر تعبیه شده اند را مدیریت کنید:

  1. ایمیل ها
  2. بانک های اطلاعاتی
  3. پورت FTP
  4. آمار
  5. و…

سخن آخر

هاست لینوکس یکی از محبوب ترین هاست ها به شمار می رود که برای استفاده از آن هیچ نیازی به داشتن سیستم لینوکس ندارید. خرید هاست لینوکس همراه با خود با یک کنترل پنل داشته باشد. بهترین کنترل پنلی که می توانید به آن دسترسی داشته باشید، دایرکت ادمین است که توانسته ویژگی های کاربر پسندانه ای را به خود اختصاص دهد. از این رو بهترین گزینه ای که در حال حاضر در پیش روی شما قرار گرفته شده است، همین گزینه می باشد.