Menu

بازی NBA 2K21 سیستم قدیمی کنترل پرتاب توپ را باز‌می‌گرداند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، مانند بسیاری از عناوین ورزشی سالانه، NBA 2K21 نیز به نسل بعدی کنسول‌ها خواهد آمد. در حقیقت، این نسخه کاملاً بحث برانگیز بود به دلیل عدم وجود گزینه‌های بروزرسانی و همچنین هزینه آن نسبت به نسخه‌های فعلی اما در حال حاضر، اگر می‌خواهید از همین حالا وارد آن زمین مجازی بسکتبال شوید، باید به استفاده از نسخه فعلی این نسل ادامه دهید و خبر خوش برای طرفداران اینکه اکنون یک به روزرسانی جدید در دسترس است تا کمی طرفداران سری‌های قبلی این بازی را خوشحال کند.

نکته‌ای که بازیکنان در 2K21 متوجه آن شدند این است که مکانیک پرتاب توپ کمی متفاوت است. یکی از تغییراتی که در این سری وجود داشت فقط استفاده از دکمه شوت برای زمان بندی پرتاب بود، که در تضاد با چگونگی استفاده از روش قبل است. جدیدترین به روزرسانی دارای چند اصلاح فنی است، اما نکته مهم این به روزرسانی بازگشت روش قبلی پرتاب توپ است. وقتی به روزرسانی را بارگیری کرده و بازی را راه اندازی می‌کنید، بین سیستم قدیمی کنترل یا جدید‌ترین نسخه انتخاب خواهید داشت.

بازی NBA 2K21 برای کنسول‌های PlayStation 4 ، Xbox One ، Switch ، رایانه‌های شخصی و همچنین Stadia در دسترس است. این بازی همچنین برای کنسول‌های جدید PS5 و Xbox Series S و X تأیید شده است.