Menu

بنا بر گفته‌های Tom Holland مراحل تولید فیلم Uncharted «خیلی خوب» پیش می‌رود

سابقه‌ی ساخت فیلم Uncharted همواره پر از مشکل بوده. اولین خبر درمورد ساخت نسخه‌ی اقتباسی این سری بازی در سینما حدود ده سال پیش به میان آمد و از آن موقع سینمایی Uncharted چندین و چند تغییر و جا به جایی کارگردان از دیوید او. راسل (کارگردان فیلم American Hustle) تا نیل برگر (The Illusionist) و سپس سث گوردون (Baywatch)، شان لوی (Night at the Museum)، دن ترکتنبرگ (10 Cloverfield Lane) و ترویس نایت (Bumblebee) به خود دیده که در نهایت وظیفه این کار به عهده‌ی روبن فلایشر (Venom) محول شد.

روند فیلم‌برداری خیلی وقت نیست که آغاز شده و تاریخ انتشار در سینماها برای 25 تیر 1400 برنامه ریزی شده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، یکی ازشخصیت‌های مهم این فیلم یعنی Tom Holland، که نقش جوانی نیتن دریک (Nathan Drake) را بازی می‌کند، در یک پرسش و پاسخ Live اینستاگرامی به صورت مختصر درمورد وضعیت تولید صحبت کرده و برای به اتمام رساندن پروژه بسیار مشتاق به نظر می‌رسید.

«فیلمبرداری خیلی خوب پیش میره، فیلم همون چیزیه که تو خواب می‌دیدم باید باشه. من از طرفدارهای پر و پا قرص بازی‌ها بودم و کار خیلی خوب پیش میره. یه جای کبودی خیلی بزرگ روی پام (در طول فیلم برداری) درست شده ولی برای نشون دادن توی لایو ایسنتاگرام جای مناسبی نیست. فکر کنم حسابم رو حذف کنن. ولی کبودی معرکه‌ایه!»

در کنار تام هانلد، قرار است شاهد هنرنمایی Mark Wahlberg در نقش همراه قدیمی و تقریباً پدر نیتن یعنی Victor 'Sully' Sullivan و همچنین Sophia Ali در نقش Chloe Frazer باشیم. علاوه بر این دو بازیگر، Antonio Banderas و Tati Gabrielle (که به تازگی در سریال The 100 در نقش Gaia و Chilling Adventures of Sabrina شبکه Netflix در نقش Prudence Night نقش آفرینی کردند) نیز در نقش‌های نامشخص در فیلم حضور خواهند داشت.

آخرین نسخه از فیلم نامه‌ی سینمایی Uncharted توسط Matt Holloway و Art Marcum نوشته شده که سابقاً در سال 2008 برای فیلم Iron-Man و همچنین Transformers: The Last Knight، Men in Black: International همکاری کرده‌اند. علاوه بر این، فیلم نامه Morbius و Masters of the Universe نیز توسط این دو ساخته خواهد شد.

سینمایی Uncharted با تهیه کنندگی Avi Arad، Charles Roven و Alex Gartner روی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت.