Menu

گیم‌پلی چند نفره بازی Gears 5 در Xbox Series S با نرخ فریم، 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، کنسول Xbox Series S ممکن است مانند Xbox Series X توانایی 4K را نداشته باشد و جنبه‌های مختلف مشخصات آن نیز به طور قابل توجهی پایین‌تر است، اما یکی از زمینه‌هایی که به نظر می‌رسد مایکروسافت تمایلی به نشان دادن ضعف ندارد، نرخ فریم است. آن‌ها گفته‌اند که این کنسول توانایی اجرای بازی‌ها با حداکثر 120 فریم بر ثانیه را دارد و در یک کلیپ که اخیراً منتشر شده است، آن را در عمل نشان دادند.

چندی پیش نیز تأیید شد که بازی Gears 5 پیشرفت‌های مختلفی را در Xbox Series X دریافت خواهد کرد، از جمله قابلیت بازی چند نفره با سرعت 120 فریم بر ثانیه در حالی که باید دید کدام یک از این پیشرفت‌ها در Xbox Series S نیز قابل استفاده خواهد بود، عملکرد بالاتر در طول گیم پلی چند نفره باعث می‌شود که آنطور که بیان شده هست یا خیر.

اگر می‌خواهید ویدیو را با سرعت 120 فریم بر ثانیه تماشا کنید (که به هر حال این کل موضوع این خبر است)، باید آن را بارگیری کنید. می‌توانید این کار را از طریق این لینک انجام دهید (همچنین به نمایشگری با سرعت 120 هرتز نیاز خواهید داشت).

کنسول Xbox Series S با قیمت 299 دلار از تاریخ سه شنبه، ۲0 آبان عرضه می‌شود. پیش خرید این کنسول از 1 مهر به صورت مستقیم آغاز می‌شود.

لینک کمکی دانلود فیلم (حجم فایل 189 مگابایت)