Menu

تاریخ برگزاری مراسم جدید سونی با محوریت PS5 مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، با توجه به پیش‌قدم شدن مایکروسافت و ارائه دادن اطلاعات و برنامه‌های آینده‌ی ایکس‌باکس، حال نوبت سونی بود که از برنامه‌های خود برای PS5 رونمایی کند. بالأخره سونی تاریخ برگزاری یک رویداد جدید با محوریت نسل بعد را اعلام کرد. پنجشنبه 27 شهریورماه ساعت 00:30 (نیمه شب چهارشنبه‌). سونی در خصوص این رویداد گفت که قرار است به مدت حدوداََ 40 دقیقه درباره‌ی بازی‌های هنگام‌عرضه‌ی PS5 و فراتر، صحبت کنند و این شامل بازی‌های استودیوهای داخلی و خارجی می‌شود. سونی چیزی در خصوص اعلام قیمت یا تاریخ عرضه‌ی کنسول اعلام نکرد، اما بدون شک بهترین زمان برای ارائه‌ی آن اطلاعات می‌باشد.

احتمالاً اطلاعات تازه‌ای در خصوص بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به دست آوریم چرا که بازی هنگام عرضه‌ی PS5 به شمار می‌رود. همچنین طرفداران مشتاق اطلاعات تازه‌ای از Demon’s Souls remake می‌باشند. شاید شاهد بازی‌های جدید و عناوين مورد انتظاری چون سایلنت هیل نیز باشیم.

اما در خصوص قیمت، جدیدترین شایعات از قیمت 499 دلاری برای نسخه‌ی دارای درایو PS5 سخن می‌گویند و 399 دلار برای نسخه‌ی دیجیتال. به تازگی نیز یک خرده‌فروشی اواسط ماه نوامبر میلادی را به عنوان تاریخ عرضه‌ی PS5 اعلام کرده است به طور دقیق‌تر 19 نوامبر. باید منتظر ماند و دید آیا این شایعات حقیقت داشتند یا خیر.

شایان ذکر است که سونی یک برنامه‌ی دیگر نیز در دستور کار دارد که احتمالاً توضیحات تکمیلی را در آنجا ارائه دهد.

تیزر اعلام تاریخ مراسم را در پائین مشاهده بفرمائید:

دانلود تیزر

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظر شما چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.