Menu

عنوان Rainbow Six Siege با کیفیت 4K و 120FPS بر روی کنسول‌های نسل بعدی اجرا خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، عنوان Rainbow Six Siege با توجه به استانداردهای فعلی ممکن است یک بازی نسبتاً قدیمی باشد (در دسامبر امسال پنج ساله خواهد شد)، اما هنوز هم در میان محافل رقابتی و مجاور eSports بسیار محبوب است. بنابراین تعجب آور نیست که شرکت Ubisoft آن را به کنسول‌های نسل بعدی بیاورد. اواخر امسال، Rainbow Six Siege برای PlayStation 5 و Xbox Series X با همان قیمت موجود برای کنسول‌های نسل فعلی در دسترس خواهد بود. بازیکنان این بازی با حفظ پیشرفت و محتوای خریداری شده، می‌توانند به صورت رایگان عنوان محبوب خود را برای نسل بعد به‌روز رسانی کنند. علاوه بر این، این عنوان قابلیت بازی بین بازیکنان نسل فعلی و نسل بعدی در کنار هم را نیز خواهد داشت.

کاربران PlayStation 5 و Xbox Series X ممکن است یک مزیت نسبت به کاربران کنسول‌های فعلی داشته باشند، زیرا بازی با وضوح تصویر 4K و 120 فریم بر ثانیه در این پلتفرم‌ها اجرا می‌شود، در حالی که کنسول‌های نسل فعلی به 1080p و 60 فریم در ثانیه محدود می‌شوند.

جدا از اخبار نسل بعدی، Rainbow Six Siege همچنین یک به روزرسانی به نام Operation Shadow Legacy را که شخصیت بسیار محبوب سم فیشر را به عنوان اپراتوری با نام مستعار "Zero" به بازی معرفی می‌کند، دریافت کرد. توانایی منحصر به فرد او Argus Launcher است، ابزاری که دوربین‌های ویژه‌ای را شلیک می‌کند که می‌توانند خود را در سطوح شکستنی و تقویت شده قرار دهند تا از هر دو طرف دیوار محیط را نظارت کرده و مختصات دشمنان را برای شما لو دهند. این بدان معنی است که بازیکنانی که از این اپراتور استفاده می‌کنند، می‌توانند تیم مقابل را جاسوسی کنند. Argus Launcher حتی با یک تک لیزر همراه است که می‌تواند به لحاظ تاکتیکی استفاده شود.

علاوه بر به‌ روز‌رسانی Operation Shadow Legacy، این بازی میزبان تغییرات دیگری نیز بوده که بازنگری نقشه، تعمیرات اساسی پینگ و غیره از موارد تغییر داده شده هستند. در واقع یکی از عوامل محبوبیت روزافزون این بازی، جدا از گیم‌پلی و سبک اعتیادآور آن، پشتیبانی بسیار خوب Ubisoft از بازی چه از لحاظ محتوا و چه در موارد دیگر است.